اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رادیو معارف صورت می‌گیرد

بررسی مهر ماندگار دولت در حوزه فرهنگی و دینی

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه «مهر ماندگار» به بررسی طرح‌های عمرانی دولت در حوزه فرهنگی و دینی می‌پردازد.

بررسی مهر ماندگار دولت در حوزه فرهنگی و دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره به اجرای برنامه عظیم «مهر ماندگار» توسط دولت در سال 91 برای تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرح‌های بزرگ عمرانی، علمی، بهداشتی، صنعتی، فناوری، کشاورزی و فرهنگی گفت: ویژه برنامه «مهر ماندگار» در هفته دولت به این برنامه عظیم دولت در حوزه فرهنگی و دینی خواهد پرداخت.

احمد عارف‌خانی با بیان اینکه رحیم محمودی رئیس بخش کنترل طرح‌های مهر ماندگار و دستیار ویژه رئیس جمهور مهمان این برنامه خواهد بود اضافه کرد: در این برنامه به بررسی چیستی طرح‌های مهر ماندگار و تبیین تفاوت‌های آن با دیگر طرح‌های عمرانی در حوزه دین و فرهنگ در دوره‌های گذشته پرداخته خواهد شد.

وی افزود: طرح‌های مهر ماندگار در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، مؤسسه‌های فرهنگی، کتابخانه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنر دینی در سراسر کشور، امامزادگان، حرم‌های مطهر و اماکن مقدس بررسی می‌شود.

وی همچنین به محورهای برنامه اشاره و خاطر نشان کرد: در این برنامه به بررسی جایگاه یکسان‌سازی چهره مساجد کشور در طرح‌های مهر ماندگار، مرمت مساجد و ابنیه تاریخی دینی در این طرح نیز پرداخته خواهد شد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف گفت: در این ویژه برنامه همچنین به تبیین میزان بودجه اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی حوزه دین و فرهنگ در طرح‌های مهر ماندگار، بیان منابع بودجه‌ای و مالی طرح در شروع و تداوم و اتمام طرح‌ در بخش‌های مختلف، بررسی روند قانونی پیگیری اجرای طرح‌های مهر ماندگار و پشتوانه‌های اجرایی این طرح و راهکارهای نیمه‌تمام نماندن آنها، بیان چگونگی تقسیم کار طرح‌های مهر ماندگار در وزارتخانه‌ها و نیز توزیع این طرح در سراسر کشور و استان‌های مختلف ایران پرداخته خواهد شد.

ویژه برنامه «مهر ماندگار» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه‌کنندگی و سردبیری سید محمدعلی حسینیان و اجرای سید محمدمهدی رکنی از چهارم تا هشتم شهریور ماه هر روز ساعت 8 و 8:40 صبح تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول