اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

گیتی‌پسند پیش به سوی قهرمانی نیم فصل

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال گیتی‌پسند برای اینکه با سایر مدعیان اختلاف امتیازی قابل توجهی پیدا کرده و قهرمانی این فصل را بدون هیچ حرف و حدیثی به دست بیاورد باید در همین هفته‌های ابتدایی امتیازات را جمع‌آوری کند.

گیتی‌پسند پیش به سوی قهرمانی نیم فصل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر فردا پنج‌شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم فوتسال گیتی‌پسند که در حال حاضر صدرنشینی لیگ را در اختیار دارد، میزبان تیم شهرداری ساوه است.

گیتی‌پسند با سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول قرار دارد  و در این هفته در مصاف با تیم ساوه‌ای به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند.

تیم شهرداری ساوه که هفته گذشته استراحت داشتند، در دو بازی گذشته خود نیز به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

در این فصل از مسابقات تیم گیتی‌پسند مدعی جدی قهرمانی بوده و حریف اصلی این تیم یعنی شهید منصوری قرچک که قهرمانی فصل گذشته را از نماینده اصفهان گرفت، تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و اکنون قعرنشین لیگ است.

گیتی‌پسند برای جبران مافات فصل گذشته که قهرمانی را به دلیل اتهام به تبانی از دست داد، باید در این فصل بدون هیچ حرف و حدیثی قهرمان زودهنگام شود تا ورزش دوستان اصفهانی خاطره تلخ فصل گذشته را فراموش کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول