اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

7 هکتار برای ساخت سالن 8 هزار نفری کاله اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 7 هکتار زمین برای ساخت سالن 8 هزار نفری کاله اختصاص یافت.

7 هکتار برای ساخت سالن 8 هزار نفری کاله اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نشست هم‌اندیشی طاهایی استاندار مازندران به همراه معاونان برنامه‌ریزی و عمرانی استانداری و مدیران کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، حفاظت از محیط زیست، ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت مازندران با هیئت مدیره مجموعه لبنی کاله در مورد مشکلات تولیدی، ورزشی و صنعتی این مجموعه در آمل برگزار شد.

فرماندار آمل در این نشست با اعلام اینکه با وجود مجموعه کاله در این شهرستان شاهد رشد صنعتی و رواج کار در بین مردم هستیم، گفت: باید برای رفع مشکلات این مجموعه تولیدی که در ارزآوری برای مازندران نقش مهمی دارد همه دست به دست هم دهیم.

یدالله اکبرزاده با بیان اینکه این مجموعه در امر ورزش نیز یکی از شرکت‌های موفق شمال کشور است، یادآور شد: این مجموعه با تشکیل تیم والیبال کاله مازندران از پایه کار خود را آغاز کرده و در سه دوره حضورش در لیگ برتر والیبال، مازندران با جایگاه بالایی در بین دیگر استان‌های کشور رسانده است.

وی با اشاره به اینکه یک عنوان قهرمانی در لیگ برتر گذشته و دو مقام سومی بزرگ‌ترین دستاورد این باشگاه در طی سه دوره حضورش بوده که در نوع خود رکوردی کم‌نظیر محسوب می‌شود، گفت: این تیم امسال در رقابت‌های باشگاهی آسیا که به میزبانی کشور چین برگزار شد نیز توانست در بین تیم‌های قدرتمند این قاره به مقام سومی دست یابد که افتخاری بسیار بزرگ است.

اکبرزاده با بیان اینکه کاله مازندران در لیگ برتر والیبال کشور، لیگ دسته یک والیبال و لیگ دسته یک بسکتبال کشور تیمداری می‌کند، ادامه داد: در شمال کشور سالن 8 هزار نفری اختصاصی برای والیبال نداشتیم که این مجموعه برای ساخت این سالن پیش قدم شده است و ما نیز در تعهدات خود حدود 7 هکتار زمین را در ابتدای ورودی شهرستان آمل در منطقه سد انحرافی هزارسنگر اختصاص دادیم.

نماینده عالی دولت در آمل با بیان اینکه ساخت سالن 8 هزار نفری در این شهرستان همت استانی مسئولان را می‌طلبد، اذعان داشت: مطالعات اولیه این پروژه انجام شده و امیدواریم در راستای توسعه و برطرف‌سازی نیازهای ورزشی و استفاده مردم از امر ورزش این سالن هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

* 25 درصد مدال طلای ایران در المپیک لندن را آمل به خود اختصاص داد

وی در مورد دیگر افتخارآفرین این شهرستان در روزهای گذشته یادآور شد: قاسم رضایی کشتی‌گیر طلایی فرنگی‌کار وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان نیز توانست در رقابت‌های المپیک 2012 لندن پرچم سه رنگ کشورمان را در بالاترین عرصه ورزشی دنیا به اهتزار درآورد.

اکبرزاده اعلام کرد: این پهلوان کشتی کشورمان مدال طلای المپیک خود را به مردم زلزله‌زده شمال غرب کشور در استان آذربایجان شرقی تقدیم کرد و همچنین در اقدامی خیرخواهانه همه هدیه‌های خود در روز قدس را به این زلزله‌زدگان اختصاص داد.

وی با اعلام اینکه 50 درصد مدال طلای ایران اسلامی در المپیک 2012 لندن را مازندران به خود اختصاص داد، تصریح کرد: 25 درصد مدال طلای کشورمان در المپیک نیز از آن شهرستان آمل شد.

به گزارش فارس، طاهایی استاندار مازندران پس از این مراسم به فرمانداری آمل رفت و از نزدیک از سالن همایش‌ها و کنفرانس‌های ششم بهمن این شهرستان بازدید کرد. 

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول