اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال صبا:

باخت به فرش آراء را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدار ارژن فارس با هماهنگی بیشتر و با تمام وجود برای پیروزی صبا بازی می‌کنیم تا باخت به فرش آراء مشهد را جبران کنیم.

باخت به فرش آراء را جبران می‌کنیم

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از پیروزی در هفته‌های اول و دوم توقعات از تیم ما بسیار بالا رفته است اما خوشبختانه بازیکنان جوان ما نیز به خوبی رقابت‌های این فصل را درک کرده‌اند و به همین خاطر در هفته سوم حتی بهتر از دیدارهای قبل بازی کردیم.

وی اظهار کرد: در دیدار قبل تیم فوتسال صبای قم مقابل فرش آراء مشهد که در خارج از خانه برگزار شد و متاسفانه به شکست پنج بر چهار تیم ما انجامید، با تمام وجود بازی کردیم اما فکر اینکه ممکن است اشتباهات مسلم داور منجر به باخت ما شود را نکرده بودیم.

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که نباید از نتایج بازی‌ هفته‌های اول و دوم مغرور شوند و با توجه به شرایط ویژه بازی مقابل فرش آراء مشهد، باید در دیدار با تیم فوتسال ارژن فارس با جنگندگی و ارائه بازی هوشمندانه از حریف امتیاز بگیرند.

وی ابراز داشت: وظیفه کادر مدیریت و سرپرستی تیم فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب برای تیم در راه حضوری موفق در تمام بازی‌های لیگ برتر است و تاکنون تلاش‌های زیادی برای تقویت تیم صورت گرفته، به همین خاطر ما این هفته با تمام توان به میدان می‌رویم تا بتوانیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: تمرینات تیم فوتسال صبای قم پیش از دیدار حساس روز پنجشنبه برابر تیم فوتسال ارژن فارس از امروز در حالی برگزار خواهد شد که بازیکنان خود را آماده دیدار با حریف خود کرده‌اند.

وی عنوان داشت: هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان تیم ایجاد شده است و با توجه به انگیزه بسیار خوبی که بین بازیکنان تیم به چشم می‌خورد، خواهیم توانست از این دیدار خانگی با حمایت تماشاگران خود به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و فرش ارژن فارس از هفته چهارم نیم فصل نخست مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز پنجشنبه اول شهریور ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول