اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده قدیم سلفچگان - ساوه

سقوط خاور از روی پل یک کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: شب گذشته در جاده قدیم سلفچگان - ساوه بر اثر سقوط خاور از روی پل و برخورد دو دستگاه خودرو، چهار نفر مجروح شدند و یک نفر در دم جان باخت.

سقوط خاور از روی پل یک کشته و 4 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حادثه جاده قدیم سلفچگان - ساوه بیان کرد: شب گذشته تماسی با مرکز اورژانس 115 مبنی بر سقوط خاوری از روی پل و برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پرشیا گرفته شد.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش به سرعت دو دستگاه آمبولانس در کیلومتر 4 جاده قدیم سلفچگان به ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: بر اثر این تصادف راننده پژو پرشیا در دم جان سپرد و چهار نفر به شدت مجروح شدند.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس 115 به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

فراهانی از وقوع حادثه رانندگی دیگری در شب گذشته خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو در کیلومتر 25 اتوبان قم - تهران چهار نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اقدامات پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه خاطر نشان کرد: نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان را برای تکمیل مراحل درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال دادند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول