اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

امسال اعتباری در اختیار ورزش و جوانان بوشهر قرار نگرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال اعتبار خاصی در اختیار ما قرار نگرفته اما در صورت اختصاص، اعتبارات را به صورت عادلانه توزیع خواهیم کرد.

امسال اعتباری در اختیار ورزش و جوانان بوشهر قرار نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در جمع شماری از خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد دیدگاه اداره‌کل ورزش و جوانان به امور جوانان اظهار داشت:‌ پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و امور جوانان از نظر اعتباری و ساختاری مشکلاتی بود اما این مشکلات تمام شد و ما توانستیم روند حمایتی خود از برنامه‌های جوانان را آغاز کنیم.

وی افزود: برگزاری همایش جوان برتر خلیج فارس از جمله برنامه‌هایی بود که در راستای حمایت از جوانان برگزار کردیم و استقبال خوبی هم از این برنامه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: در استان بوشهر در حد توان خود از نخبگان جوان حمایت کردیم و در این برنامه‌ها شاهد استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان بودیم.

جمشیدی تصریح کرد: معاونت امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر به‌صورت جدی موضوعات و برنامه‌های امور جوانان را پیگیری می‌کند و پیوند بین ورزش و جوانان همواره وجود داشته و ما با قوت و جدیت از برنامه‌های امور جوانان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت: امسال اعتبار خاصی در اختیار ما قرار نگرفته و در صورت اختصاص، اعتبارات را به صورت عادلانه توزیع خواهیم کرد.

جمشیدی گفت: کسب اعتبار پنج میلیارد تومانی برای ورزش استان در سال گذشته یک معجزه بود و با حمایت استاندار و امام جمعه محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: نظر ما این بوده که این اعتبار سالانه به ورزش استان بوشهر اختصاص یابد و در صورتی که این اعتبار تدوام نداشته باشد به‌شدت دچار مشکل می‌شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته به ورزش استان را بر اساس شاخص‌های تعریف شده هزینه می‌کنیم تا حق شخص یا تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول