اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

پالایشگاه آبادان در عمران و آبادانی شهر مشارکت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: پالایشگاه آبادان بر خلاف سایر شهرهای نفت خیز در هیچ زمینه‌ای مشارکت جدی ندارد.

پالایشگاه آبادان در عمران و آبادانی شهر مشارکت ندارد

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: پالایشگاه آبادان جزو قدیمی‌ترین پالایشگاه‌های کشور است به طوری که بخش اعظمی از بافت شهری آبادان به کارکنان این شرکت اختصاص دارد.

وی بیان کرد: پالایشگاه آبادان جزو معدود شرکت‌هایی است که در مرکز شهر آبادان واقع شده و آثار زیست محیطی آن به شکل مستقیم به مردم می‌رسد.

فرماندار ویژه آبادان با انتقاد از مدیران این شرکت در عدم مشارکت در عمران و آبادانی شهر آبادان گفت: انتظار مردم از این شرکت تنها پرداخت حق آلایندگی که طبق قانون از وظایف ذاتی این شرکت است، نیست.

وی تصریح کرد: سئوال ما از مدیران این شرکت این است که به غیر از پرداخت حق آلایندگی در حق مردم آبادان چه اقدامی انجام داده‌اند و یا چه پروژه عمومی ماندگاری را در سطح شهر انجام داده‌اند.

وی افزود: وقتی به شهرهای نفت‌خیزی همچون امیدیه و گچساران مراجعه کنید تفاوت مشارکت مدیران نفتی را مشاهده می‌کنید.

ایلخاص‌زاده که پیش از این فرمانداری شهرستان امیدیه عهده‌دار بود گفت: در دو شهر یادشده مشارکت مدیران نفت در عمران و آبادانی شهر ملموس است و معمولاً در همه زمینه‌ها شرکت نفت حضور جدی از خود نشان می‌دهد اما در آبادان هیچ حرکتی را شاهد نیستیم.

فرماندار آبادان گفت: درصورتی که پالایشگاه آبادان در سال‌های گذشته، در عمران و آبادانی شهر آبادان مشارکت می‌کرد قطعاً وضعیت این شهر بهتر از حال حاضر بود.

وی از مدیران پالایشگاه نفت آبادان خواست به مطالبات و به حق مردم توجه بیشتری بکنند و مشارکت خود را در زمینه‌های عمرانی و حتی فرهنگی شهر بیش از پیش بکنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول