اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی کشور در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس کنگره گیاه‌پزشکی ایران از برگزاری بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی کشور در شیراز خبر داد.

برگزاری بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ضیاء‌الدین بنی‌هاشمی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این کنگره از چهارم تا هفتم شهریور‌ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران گفت: پس از اینکه سومین کنگره گیاه‌پزشکی ایران در سال 1349 در شیراز برگزار شد، امسال با گذشت 42 سال بار دیگر این کنگره علمی در پایتخت فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به 2 هزار و 500 مقاله ارائه شده به بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی تصریح کرد: پس از داوری یک‌هزار و 900 مقاله برای شرکت در کنگره پذیرفته شدند.

بنی‌هاشمی گفت: در بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران 450 مقاله به صورت شفاهی و یک‌هزار و 450 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاح بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران چهارم شهریور‌ماه امسال در باشگاه دانشگاه شیراز و مراسم اختتامیه عصر روز هفتم شهریور‌ماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

رئیس بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران اضافه کرد: این کنگره با حمایت پنج جمعیت علمی کشور شامل جمعیت بیماری‌های گیاهی ایران، جمعیت علمی حشره‌شناسی ایران، جمعیت قارچ‌شناسی ایران، جمعیت کنه‌شناسی ایران و جمعیت علوم علف‌های هرز برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور استاد حشره‌شناسی از استرالیا در بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران در شیراز سخن گفت و افزود: این استاد استرالیایی میهمان ویژه کنگره است و در مراسم افتتاحیه سخنرانی می‌کند.

بنی‌هاشمی اضافه کرد: قرار بود در این کنگره سخنرانی نیز از سوئیس داشته باشیم که تا این لحظه ویزای وی صادر نشده است و بعید می‌دانیم به مراسم برسد.

به گزارش فارس، بیستمین کنگره گیاه‌پزشکی ایران از چهارم تا هفتم شهریور‌ماه سال 1391 توسط انجمن‌های علمی بیماری‌شناسی گیاهی، حشره‌شناسی، علوم علف‌های هرز، قارچ‌شناسی و کنه‌شناسی با همکاری دانشگاه شیراز بر‌گزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول