اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انزجار مردم آبپخش از رژیم جعلی صهیونیست

حماسه‌ای دیگر در کارنامه مردم آبپخش ثبت شد

خبرگزاری فارس: مردم آبپخش در راهپیمایی روز قدس حضوری بی‌نظیر داشتند و حماسه‌ای دیگر در کارنامه مردم این منطقه ثبت شد.

حماسه‌ای دیگر در کارنامه مردم آبپخش ثبت شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مراسم راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز در آبپخش همزمان با سراسر شهرها و روستاهای کشور برگزار شد و بار دیگر مردم از آرمان‌های امام و انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

راهپیمایی آبپخش از محل کلانتری آبپخش آغاز شد و در مصلای آبپخش و با اجتماع مردم محله‌های قلایی و بهرام‌آباد و درواهی به پایان رسید.

حضور مردم در این راهپیمایی با وجود گرمای شدید و روزه‌دار بودن مردم بسیار باشکوه بود و فریاد " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسراییل" مردم آبپخش به شکلی رسا طنین‌انداز شد.

یکی از شهروندان آبپخش در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نامگذاری این روز توسط امام (ره) نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه بود و امام راحل با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم کرد.

کرامت علایی افزود: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی این راهپیمایی اهمیت بیشتر و مؤثرتری دارد و امروز شاهد همبستگی مردم ایران در دفاع از فلسطین هستیم.

بخشدار آبپخش نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: همایش عزت‌مند روز قدس یک حرکت سیاسی است که باعث می‌شود مسئله فلسطین هیچ‌گاه فراموش نشود و مردم در این روز همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام می‌کنند.

احمد خرم‌روز اضافه کرد: صهیونیست یک لکه ننگی است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی موجب به لرزه افتادن این رژیم سفاک و خونخوار شده است.

شهروند دیگر آبپخش نیز گفت: امروز اتحاد و وحدت مسلمانان لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد و راهپیمایی روز قدس در واقع جلوه‌ای از وحدت است.

محمد ناصحی افزود: مردم ولایت‌مدار آبپخش همواره در دفاع از ارزش‌ها پیشگام بوده‌اند و به فضل خدا شاهد نابودی رژیم جعلی اسراییل باشیم.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه راهپیمایی قرائت شد و مردم با شعارهای الله اکبر مفاد این قطعنامه را مورد تایید قرار دادند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول