اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهار خبر داد

دستگیری 18 توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 18 توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 18 توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان بهار

رضا زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تبعات زیان‌آور استفاده از مواد مخدر، از آن به عنوان بلای خانمانسوز یاد کرد و اظهار داشت: شهرستان بهار به دلیل همجواری با استان‌های آلوده همواره در مسیر ورود مواد افیونی بوده است.

وی گفت: همچنین به لحاظ موقعیت جغرافیایی این شهرستان و اشتغال مردم این خطه به کشاورزی و برپایی آلاچیق‌ها و چادرهای صحرایی در مزارع، زمینه‌های ارتکاب جرم در خصوص حمل و نگهداری و استفاده از مواد مخدر فراهم است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار به تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان بهار برای مبارزه با این پدیده شوم اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات انتظامی استان در دو حوزه مبارزه سخت‌افزاری با معضل مواد مخدر و اشرافیت به جغرافیای جرم و مجرمان این حوزه از اقدامات مهم و تأثیرگذار انتظامی استان به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین تدارک برنامه‌های فرهنگی و آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در بین مردم به ویژه جوانان از دیگر فعالیت‌های تأثیرگذار انتظامی استان در این خصوص است.

زارعی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار با اجرای طرح‌های عملیاتی آشکار و پنهان و کنترل راه‌های مواصلاتی این شهرستان و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف مقداری انواع مخدر و دستگیری 18 توزیع‌کننده مواد افیونی شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: لازم به ذکر است که پلیس با تشکیل پرونده در این خصوص متهمان را به مرجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول