اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

صدور کارت‌های بازرگانی هوشمند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران از هوشمندشدن کارت‌های بازرگانی در آینده نزدیک خبر داد.

صدور کارت‌های بازرگانی هوشمند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی کارت‌های بازرگانی، حذف کارت‌های غیرفعال در دستور کار قرارگرفت و اعضایی که برای تمدید یا رفع نواقص پرونده‌شان اقدام نکنند کارتشان باطل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع ابطال کارت‌های بازرگانی غیرفعال در جلسه‌ای که با حضور ابویی و دهقان معاونان پیشگیری و فرهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صاف‌دل رئیس سازمان توسعه تجارت، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از مدیران کل حوزه‌های مرتبط برگزار شده بود به تصویب رسید.

عشریه اظهار داشت: در این جلسه راه‌اندازی و توسعه سامانه جامع صدور و تمدید کارت هوشمند بازرگانی و سرعت بخشی بر بازبینی کارت‌های فعلی و ابطال کارت‌های غیرفعال از ابتدای مهرماه سال جاری تأکید و همچنین از آغاز به کار رسمی سامانه صدور و تمدید کارت بازرگانی خبر داده شد که در مرحله نخست آن پالایش کارت‌های موجود در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: هوشمند شدن کارت‌های بازرگانی در آینده نزدیک، نظارت بر کارت‌های بازرگانی به صورت متمرکز از سوی اتاق ایران، فراهم شدن امکان سرعت بخشیدن به صدور، تمدید و نظارت بر کارت‌ها، رتبه‌بندی بازرگانان، بررسی احراز صلاحیت افراد برای دریافت کارت با برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله مواردی بود که در این جلسه در ارتباط با کارت بازرگانی مطرح شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول