اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر خورموج:

مشکل درآمدزایی شهرداری به خاطر ضعف مدیریت شهردار است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر خورموج گفت: عملکرد شهردار خورموج ضعیف بوده و مشکل درآمدزایی شهرداری خورموج به خاطر ضعف مدیریت شهردار است.

مشکل درآمدزایی شهرداری به خاطر ضعف مدیریت شهردار است

فخرالسادات هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی یادآور شد: بحث‌هایی اعضای شورا مطرح می‌کردند و می‌گفتند که شهردار دستش پاک است و اهل دزدی نیست پس ما او را عوض نمی‌کنیم، در صورتی که به اعضای شورا اعلام کرده‌ام تغییر مدیریت یک اصل است و حتی با آقایان صمدیان و قربانی (اعضای‌شورا) که می‌گویند ما مدیریت خوانده‌ایم، بحث کردم و پس از کلنجار رفتن‌های مختلف در حضور اعضای شورا با دلیل و مدرک به آن‌ها گفتم که شهردار ضعیف است.

رئیس اسبق شورای شهر خورموج خاطر نشان کرد: این دو نفر از اعضای شورا نیز به ضعیف بودن شهردار اذعان دارند و با توجه به اینکه ایشان (شهردار فعلی خورموج) نیروی خوب و با آبرویی است و در صورت رفتن از شهرداری خورموج به دلیل اینکه او از نظر جناحی اصلاح‌طلب است در این دولت به او پستی نخواهند داد و مجبور است به محل قبلی خود که شهرداری برازجان است، بازگردد.

وی ادامه داد: بر اساس صحبت این دو نفر از اعضای شورا مبنی بر اینکه در صورتی که شما بتوانی با شهردار بوشهر رایزنی کنی تا پستی به او بدهد و ما هم محترمانه با ایشان خداحافظی می‌کنیم و در این زمینه من با توسلی شهردار بوشهر صحبت کردم و وی قبول کرد که از او استفاده کند که پس از آن با قربانی تماس گرفتم و او را در جریان این موضوع قرار دادم و قرار شد که با طاهری (شهردار فعلی خورموج) صحبت کنند و به من خبر بدهند اما قربانی از اردیبهشت ماه تاکنون هیچ پاسخی به من نداده است.

هاشمی تصریح کرد: اگر نمی‌توانیم این شهردار را تغییر دهیم، تنها باید به خدا امیدوار باشیم و صبر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ضعف‌های متعددی در شهرداری خورموج وجود دارد گفت: به طور نمونه می‌توان به جریمه 180 میلیون تومانی شهرداری توسط اداره دارایی خورموج اشاره کرد که مبلغ 35 میلیون تومان آن نیز از حساب شهرداری برداشت شده است.

هاشمی افزود: من بارها مشکلات را مطرح کرده‌ام متاسفانه هیچ ترتیب اثری نداده‌اند و صدمه‌ای که در پارک مفتون خورموج به یک کودک وارد و موجب شد مبلغ 7 میلیون تومان نیز از حساب شهرداری برداشت شود که می‌شد با این مبلغ حقوق چند کارگر را پرداخت کرد ناشی از بی‌تدبیری شهردار است.

وی خاطر نشان کرد: مشکل درآمدزایی شهرداری خورموج به خاطر ضعف مدیریت شهردار است، شهردار در امور مالی خود نظارت ندارد و بیشتر این امور مالی است که برای شهردار تعیین و تکلیف می‌کند.

هاشمی افزود: شهردار بیلان کار خود را به شورا فرستاده و اعلام کرده که 180 میلیون تومان درآمد و 180 میلیون تومان هزینه دارد و این موضوع خلاف واقع است و می‌خواهد بگوید که در شهرداری هیچ‌گونه بدهی وجود ندارد.

وی در پاسخ به اینکه شنیده شده است که امور مالی نسبت به پرداخت بدهی پیمانکاران سریعا اقدام می‌کند ولی حقوق کارگران و پرسنل چهار ماه است که پرداخت نشده گفت: من در این زمینه اطلاعات دقیقی ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم اما امور مالی شهرداری به من اعلام کرد هیچ پولی در حساب نیست و در صورت رسیدن پول اولویت با کارگران است.

هاشمی یادآور شد: خیلی از هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد ضروری نیست و در خصوص خیلی از مسائل که ضرورت دارد هزینه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش مالی شهرداری یک فرد تحصیل کرده نیست و من در زمان ریاست خود اصرار داشتم که مسئول امور مالی شهرداری عوض شود که متاسفانه آقای صمدیان و بقیه اعضا از ایشان حمایت می‌کردند و در این ارتباط پیمانکاران مشکلاتی را عنوان می‌کردند که بیان آن صحیح نیست.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول