اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

آزادی قدس اراده جهان اسلام را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: ‌آزادی روز قدس همت و تلاش جمعی را می‌طلبد تا همه امت‌های اسلامی به عنوان ید واحده نظام کفر را از روی زمین برچینند.

آزادی قدس اراده جهان اسلام را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آیین روز قدس در شهرستان گرمی اظهار داشت: تمام بشریت به ویژه نظام غرب در آخرین جمعه ماه رمضان چشم به مشت‌های گره کرده امت اسلامی می‌دوزند تا اراده آنها را در مواجهه و مقابله با رژیم جعلی صهیونیسم سنجش کرده و تحلیل خود را از همین رو انجام دهند.

وی تصریح کرد: هر چند برخی از رسانه‌های غرب با ترفندهای متعدد سعی می‌کنند حضور ملت را کم رنگ کنند اما کتمان واقعیت پذیرفتنی نیست و همه عالم می‌دانند که رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شده و آمریکا نیز به داخل مرزهای خود برگردد.

صحرایی هرگونه تحرک بی‌نتیجه در منطقه را از سوی ابرقدرت‌های پوشالی غرب نتیجه فزون‌طلبی آنها توصیف کرد و افزود: برای منطقه خاورمیانه شایسته نیست که آمریکا و سردمداران پوچ غرب تصمیم‌گیر نهایی باشند.

فرماندار گرمی از روز قدس به عنوان روز انزجار ملت‌های رنج دیده و آزاده جهان از استکبار جهانی توصیف کرد و ادامه داد: باید به آینده‌نگری امام راحل احسنت گفت که با نام نهادن جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس به عالم ثابت کرد که معنویت و اعلام انزجار از صهیونیسم با زبان روزه قابل تحقق است.

وی به کینه‌توزی دشمنان اسلام از همان روز نامگذاری اشاره کرد و بیان داشت: به رغم این کینه‌توزی‌ها همه مسئولان، دستگاه‌های اداری، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف مردمی آماده خلق حماسه دیگر در روز قدس امسال هستند که این برنامه در شهرستان گرمی با تنوع خاص از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

استکبار هر روز در باتلاق خود فرو می‌رود

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل نیز در جلسه مشابه در این شهرستان گفت: اوضاع منطقه حکایت از فرو رفتن نظام استکباری در باتلاق واقعی است که شاهد برخی تحرکات نافرجام در سوریه و کشورهای همسایه هستیم.

یوسف اکبری به افتضاح رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه فلسطین اشاره کرد و افزود: در روز جمعه این هفته نیز شاهد افتضاح دیگر برای دستگاه خودکامه استکباری می‌باشیم.

وی به پایان دوران حاکمیت جعلی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: فریاد امت اسلامی فریاد آزادی قدس شریف و خشم و ننگ برای ایادی استکبار می‌باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول