اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل اتوبوسرانی کرج:

ارائه خدمات حمل و نقل در روز قدس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از ارائه خدمات حمل و نقل در روز قدس خبر داد.

ارائه خدمات حمل و نقل در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی ظهر امروز در نشست هماهنگی روز جهانی قدس افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده اقدامات مناسبی به منظور خدمات رسانی به راهپیمایان در روز قدس اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با استقرار اتوبوس‌هایی در برخی از مسیرهای راهپیمایی امکان استفاده از آن را برای شهروندان فراهم کرده‌ایم.

این مسئول با تأکید بر این که هر ساله و در آخرین روز ماه مبارک رمضان قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت می کنند لذا تدابیری برای پایان مراسم و انتقال راهپیمایان به مسیرهای هدفشان اتخاذ شده است.

کیانی با تأکید بر حضور همه جانبه مردم در این راهپیمایی افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته باید با دیدی  خاص و عمیق به این روز نگاه کرد.

وی با بیان اینکه، راهپیمایی روز قدس پیام‌ها و کارکردهای سیاسی و اجتماعی بزرگی دارد، عنوان کرد: یکپارچگی و انسجام، برابری و برادری، آزادی و عدالتخواهی از مهمترین و بزرگترین پیام‌های اجتماعی و سیاسی این روز بزرگ محسوب می شوند.

این مسئول با بیان اینکه، مستکبرین و دشمنان همواره در انتظار یافتن فرصت برای وارد آوردن فشار‌های مختلف به مسلمانان جهان هستند، گفت: بر  ملت هوشیار مسلمان که  همیشه خط فکری دشمان غاصب را به خوبی و با هوشیاری می‌خوانند واجب است با حضور در صحنه‌های اجتماعی، فرصت‌های غلبه دشمن را از آنها بگیرند.

در ادامه این نشست همچنین شهردار کرج نیز با تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ما متکی به سیره و روش ائمه اطهار (ع) و نظام اسلامی است که ریشه در سنت نبوی و حکومت علوی دارد.

سیدعلی آقازاده اعلام کرد: آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان همواره برای ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسئله مهم بوده است.

وی با اعلام این که روز قدس روز اتحاد مسلمانان جهان است خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان هر سال با حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنیای استکبار نشان می‌دهند که معنی روز قدس را درک کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول