اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه زینب(س) تبریز:

کمک به هموطنان زلزله‌زده یک وظیفه دینی و ملی است

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه زینب(س) تبریز با عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان زمین‌لرزه اخیر در شهرستان‌های ورزقان، اهر و هریس گفت: امدادرسانی و کمک به هموطنان زلزله‌زده یک وظیفه دینی و ملی است.

کمک به هموطنان زلزله‌زده یک وظیفه دینی و ملی است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تشکر از همه نهادها و افرادی که در امر امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده تلاش می‌کنند، اظهار کرد: اعضای جامعه زینب(س) تبریز نیز از نخستین ساعات حادثه با اهدای خون و ارسال اقلام مورد نیاز به یاری هموطنان خود شتافته‌اند.

وی عمق فاجعه را بیشتر از آنچه که تاکنون منعکس شده است اعلام کرد و افزود: به دلیل پراکندگی روستاهای آسیب‌دیده و کوهستانی بودن منطقه، ابعاد حادثه به تدریج نمایان می‌شود و لازم است امکانات به حد کافی و در اسرع وقت به همه مناطق آسیب‌دیده ارسال شود.

دبیر جامعه زینب(س) تبریز محرومیت منطقه را باعث تشدید مشکلات و افزایش تلفات دانست و گفت: امکانات درمانی و امدادی شهرستان‌های آسیب‌دیده پاسخگوی حوادث این چنینی نبوده و لازم است در بازسازی منطقه، مراکز درمانی مناسب و مجهز پیش‌بینی شود تا در آینده شاهد تکرار موضوع تاسف‌بار فقدان امکانات درمانی برای آسیب‌دیدگان و نیازمندان نباشیم.

شایق افزود: جامعه زینب(س) تبریز کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده را تا تامین نیازهای اولیه آسیب‌دیدگان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول