اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم خبر داد

افتتاح نخستین تقاطع سه سطحه‌ در چهار راه ایران

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری قم در بازدید از پروژه تقاطع سه سطحه میدان 72 تن معروف به چهار راه ایران از افتتاح رسمی این پروژه در روزهای آینده خبر داد.

افتتاح نخستین تقاطع سه سطحه‌ در چهار راه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محمدجواد دلاوری اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که از ابتدای مردادماه سال گذشته آغاز شده و با جدیت در سه شیفت کاری در حال تکمیل و اتمام است.

وی افزود: میدان 72 تن یکی از گره‌های کور ترافیکی در کشور محسوب می‌شد که با احداث این تقاطع مشکلات ترافیکی این میدان حل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار قم اظهار کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی میدان در سطح همکف و شش لاین رفت و برگشت زیرگذر این تقاطع به اتمام رسیده که با اتمام عملیات عمرانی در هر بخش، آن بخش برای استفاده مردم و زائرین حرم مطهر کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) بازگشایی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان، پیمانکار، مشاور و عوامل اجرایی، اجرای سریع و با کیفیت این پروژه را یکی از افتخارات استان برشمرد و گفت: این پروژه بزرگ در مدت یک سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده به پایان خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان در تشریح نحوه اتصال این تقاطع به محورهای استان بیان داشت: اتصال محور اراک به کاشان با استفاده از سطح منفی یک به صورت زیرگذر و به طول 1200 متر در شش لاین رفت و برگشت، اتصال محور اراک به آزادراه قم- تهران به صورت روگذر با رمپ جهتی به طول 725 متر و عرض 11 متر و سطح همکف میدان با کارکرد درون شهری برای دسترسی‌های محلی طراحی و اجرا شده است.

وی در پایان کل اعتبار هزینه شده در این طرح را حدود 250 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: علاوه بر اجرای مطلوب و با کیفیت این پروژه مهم، ایجاد فضای سبز، تأمین روشنایی و رفع معارضین از مهم‌ترین موارد قابل ذکر در هزینه‌کرد اعتبارات پروژه است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول