اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنقر و کلیایی:

همپیمانان صهیونیسم در روز قدس رسوا می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار سنقر و کلیایی گفت: روز قدس، دست کسانی را که در خفا و پنهان با صهیونیسم پیمان دوستی بسته‌اند آشکار می‌کند.

همپیمانان صهیونیسم در روز قدس رسوا می‌شوند

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای فلسطین اظهار کرد: راهپیمایی قدس امسال با توجه به بیداری‌های اسلامی در منطقه با سال‌های گذشته تفاوت دارد.

حیدری افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای عربی و غربی توطئه‌هایی را در راستای براندازی سوریه دارند و همچنین افزایش فشار به بحرین و کشورهای اسلامی از تحرکات اخیر صهیونیسم است.

وی حضور مردم در راهپیمایی را تجدید پیمان با امام خمینی(ره)، پیروی فرمایشات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از مردم فلسطین تا آزاد‌سازی روز قدس عنوان کرد.

فرماندار سنقر و کلیایی ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه به مردم فلسطین می‌گویند که در تمام مراحل انقلاب و قیامشان در کنار آنها هستند و در راستای رسوا‌سازی دشمنان همواره دوشادوش آنها تلاش و کوشش می‌کنند.

وی قدس را متعلق به جهان اسلام دانست و گفت: قدس به هر کسی که در هر گوشه و کنار جهان آزادی‌خواه باشد و زیر بار ظلم و ستم ظالم نرود تعلق دارد و مختص به منطقه خاصی نیست.

حیدری روز قدس را نماد اتحاد مسلمانان عنوان کرد و افزود: حضور یکپارچه مردم در صحنه نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی است و این اتحاد باید در بین ملت تقویت شود تا افشا کننده کسانی باشد که با رژیم صهیونیستی در خفا و پنهان دست دوستی دراز کرده‌اند و این دستان را باید قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان سنقر و کلیایی انجام شده است، اظهار کرد: راهپیمایی از ساعت 12 از میدان سپاه به طرف مسجد جواد‌الائمه برگزار می‌شود لذا از مردم سنقر و کلیایی دعوت می‌شود که با مشت گره‌زده خود در حمایت از مظلومان جهان راهپیمایی کنند.

فرمانده سنقر و کلیایی ضمن گرامیداشت و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله آذربایجان‌شرقی گفت: کمک‌های مردمی را در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همچنین حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله شمال غرب کشور توسط پایگاه‌های هلال‌احمر مستقر در مسیر راهپیمایی در روز قدس جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول