اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:

بسترها برای فروش اوراق مشارکت در آذربایجان‌غربی فراهم نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بسترهای مورد نیاز برای فروش اوراق مشارکت در آذربایجان‌غربی فراهم نیست به طوری که همه پیگیری‌ها در این مورد بی‌نتیجه مانده است.

بسترها برای فروش اوراق مشارکت در آذربایجان‌غربی فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نقی کریمی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مجوزهای مورد نیاز برای فروش اوراق مشارکت به ارزش 200 میلیارد تومان از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده ولی تاکنون در این زمینه اقدام موثری برای فروش انجام نشده است.

وی تصریح کرد: با سازمان‌های ذی‌ربط و بانک‌ها در مورد این مسئله رایزنی و مکاتبه شده است، پس انتظار می‌رود در این ارتباط به شکل مطلوب بسترسازی صورت گیرد تا این منبع مالی با مشارکت مردم در عرصه صنعت و عمران استان به کار گرفته شود.

کریمی پرداخت تسهیلات بانکی برای تداوم اجرای پروژه‌ها را خواستار شد و گفت: پیمانکاران این آمادگی را دارند که در قالب وام منابع مالی را در اختیار گرفته و در پروژه هزینه کنند، از این‌رو چنانچه تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه‌ها پرداخت شود پیشرفت فیزیکی آنها افزایش می‌یابد.

وی به اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح، پروژه‌های مختلف مانند سد سیلوه، سد چبرآباد، شبکه ساروق و .. تعریف شده است که منابع مالی مورد نیاز تخصیص یافته و اجرای پروژه‌ها دنبال می‌شود و امیدواریم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این شرکت، طرح‌های توجیه‌دار تدوین شده و اجرایی می‌شود، اظهار داشت: از نظر اقتصادی و صرف منابع مالی بسیاری از این طرح‌ها با صرفه بوده و در رشد اقتصادی اثرهای مطلوبی بر جای می‌گذارند.

کریمی خاطرنشان کرد: برای ساخت سد سیلوه در مورد تامین زمین مورد نیاز، مشکل جدی وجود دارد به طوری که از یک سو روستاییان و از سوی دیگر اداره‌کل منابع طبیعی مدعی مالکیت این اراضی هستند که باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود تا در روند ساخت و ساز سد اخلال ایجاد نشود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول