اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های قرآنی سمیرم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم گفت: در محفل انس با قرآن کریم از چهره‌های قرآنی تجلیل شد.

برترین‌های قرآنی سمیرم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌‌الاسلام محمدجواد رضایی صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از چهره‌های قرآنی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جامعه، فضایی قرآنی و هم‌چنین فرصت استفاده از ابعاد دینی، علمی و اعتقادی قرآن را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم، ترویج فرهنگ معارف قرآنی و آشنایی نسل جوان با نخبگان قاری و حافظ قرآنی کشوری و ارتقای انگیزه و الگودهی مناسب به نسل جوان و نوجوان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد راهگشا بودن آیات الهی و نقش ویژه آن در رفع مشکلات جوامع گفت: همان‌طور که رهبری فرمودند، «مشکلات هر جامعه‌اى با قرآن رفع می‌شود».

وی ادامه داد: هر چه ما به قرآن نزدیک‌تر شویم و با آن انس بگیریم و از آیات نورانی استمداد جوییم به رفع مشکلات و معضلات نزدیک‌تر شده و به سعادت راه می‌یابیم.

رضایی آیات قرآنی را مانند آب، حیات‌بخش دانست و افزود: قرآن هم‌چون آب زندگی‌بخش بوده و همیشه مورد نیاز همه انسان‌ها است و با انس با قرآن می‌توان درهای جدیدی را گشود و گره‌ها را باز کرد.

به گزارش فارس، این مراسم با حضور قاریان، حافظان کشوری، گروه تواشیح و هم‌خوانی بین‌المللی بشارت در محل حسینیه انقلاب سمیرم برپا شد.

در این مراسم نابغه قرآنی، روشن‌دل و حافظ کل قرآن، استاد حسن کبیری نیز حضور داشت، وی که حافظ کل قرآن کریم و دانشجوی دکترای علوم قرآنی است، می‌تواند به 30 روش متفاوت برنامه‌های قرآنی خود را اجرا کند و در این محفل نورانی نیز قرآن را از آخر به اول از پایین صفحه به بالا قرائت کرد و به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت.

در پایان این مراسم که با همکاری مرکز فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه (ع) و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد با اهدای لوح و هدایایی از چهره‌های قرآنی شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول