اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

روز قدس، روز بیان واقعیت‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حرکت‌های اسلامی منزوی شده است، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بهانه‌ای برای بیان واقعیت‌ها است.

روز قدس، روز بیان واقعیت‌ها است

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: نام‌گذاری روز قدس از ابتکارات تاریخی امام (ره) است و این حرکت بعد از پیروزی انقلاب دارای برکات ویژه‌ای در راستای اعتلای اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه نگاه انقلاب به فلسطین و آرمان‌های آن اهمیت داده و برکاتی به همراه دارد، افزود: نام‌گذاری این روز دارای بزرگ‌ترین نشان و حمایت سایر مسلمانان در پی مطالبات مردم فلسطین است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: نقش مهم این روز بحث وحدت‌آفرینی و موضع‌گیری‌ها و عدم حمایت از رژیم صهیونیسم است که کشور ایران ثابت کرد هیچ تقابلی با رژیم صهیونیسم غاصب ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) توانست یک اتحاد عمومی در جهان اسلام ایجاد کند، چنانکه بحث روز قدس را از دستمایه بودن بحث دیپلماتیک و مذاکرات سیاسی خارج و به فضای عمومی جهان منتقل کرد.

اسماعیلی مهم‌ترین پیام و امتیاز روز قدس را تبدیل شدن به یک مسئله عمومی و مردمی دانست و گفت: در ماه رمضان که نزدیک شدن به خدا اوج می‌گیرد، حرکت حمایت از کشور مظلومی هم‌چون فلسطین با توجه به شرایط روز بیش از پیش در بین مسلمانان جهان احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: پس از این رویکرد امام بود که ارتباط با رژیم غاصب با بستن پیمانی قطع شد و ما شاهد برکات آن و تشکیل گروه مقاومت حزب‌الله بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به آخرین تحولات و نیز درگیری‌های موجود در کشور سوریه اضافه کرد: اکنون رژیم صهیونیستی با این حرکت‌های اسلامی منزوی شده و مهم‌ترین مطالبات جهان اسلام روی میز مذاکره قرار گرفته است.

وی شرایط و استقرار دولت‌های اسلامی به ویژه در مصر و نیز به دنبال آن پیدایش بحث بیداری اسلامی در این کشور برای درهم شکستن توطئه استکبار و تضعیف روحیه دشمن را موثر دانست.

اسماعیلی افزود: وحدت مسلمین و دولت‌های منطقه در راهپیمایی روز قدس تعیین کننده است و در این روز فرصت حضور برای بیان واقعیت وجود دارد.

وی اضافه کرد: امسال حضور پررنگی را مردم در راهپیمایی روز قدس دارند و گرما و روزه‌داری انگیزه بیشتری را در جهت آرمان‌های فلسطین به همراه دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول