اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شیراز:

قیمت لوازم خانگی در شیراز افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگى شیراز گفت: به طور قطع اجراى فاز دوم قانون هدفمندسازى یارانه‌ها، قیمت لوازم خانگى را افزایش می‌دهد.

قیمت لوازم خانگی در شیراز افزایش می‌یابد

علی شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هیچ پیش‌بینى از قیمت لوازم خانگى در ماه‌هاى آینده وجود ندارد و باید منتنظر ماند و دید قیمت لوازم خانگی رشد دارد یا با کاهش قیمت مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش قیمت حامل‌هاى انرژى بر افزایش قیمت لوازم خانگى تاثیرگذار بوده و زمانی تولید کننده مجبور می‌شود هزینه بالایی را برای حامل‌های انرژی پرداخت کند مجبور است قیمت محصول خود را نیز افزایش دهد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شیراز خاطرنشان کرد: اجراى فاز دوم قانون هدفمندسازى یارانه‌ها قیمت لوازم خانگى را افزایش می‌دهد و در زمان اجرای فاز نخست هدفمندکردن یارانه‌ها نیز این افزایش قیمت ایجاد شد.

شیرازی با بیان اینکه هم‌اکنون بازار فروش لوازم خانگی در شیراز راکد است اضافه کرد: به علت افزایش 20 تا 30 درصدی قیمت لوازم خانگی از ابتدای اسفند ماه گذشته در شیراز اکنون تعداد خریداران در بازار به حداقل رسیده است.

وی گفت: اکنون بازار لوازم خانگی در شیراز به گونه‌ای تبدیل شده است که هر روزه قیمت‌ها با نوسان همراه است و هیچ ثبات قیمت در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در شیراز اضافه کرد: بازار شیراز توان افزایش قیمت دوباره را ندارد و باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت پذیرد که ثبات به بازار لوازم خانگی بازگردد.

شیرازی مذاکرات گروه 1+5 در ترکیه را موثر بر بازار لوازم خانگی دانست و تصریح کرد: با اتمام مذاکرات گروه 1+5 قیمت لوازم خانگی تا مقدار کمی کاهش اما به طور مجدد افزایش یافت.

وی بازار لوازم خانگی در روزهای آخر سال 90 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بازار لوازم صوتی و تصویری  مانندLED  و LCD در روزهای پایانی سال 90 رونق خوبی داشت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول