اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم

همایش تجلیل از حمید سوریان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان با حضور هزاران نفر از مردم خطه ری در ورزشگاه شهید مدرس شهرری برگزار شد.

همایش تجلیل از حمید سوریان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همایش شکرانه به‌منظور تجلیل از حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان با حضور خانواده معظم شهدا، معاونان شهردار تهران و جمع کثیری از مردم شهرری در ورزشگاه شهید مدرس برگزار شد.

همایش تجلیل از دارنده مدال طلای المپیک 2012 به همت شهرداری منطقه 20 برگزار شد و طی آن از فرزند پر افتخار ری تجلیل به‌عمل آمد.

این همایش با حضور معاونان شهردار تهران، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، قهرمانان و چهره‌های ورزشی، شهروندان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

این مراسم با هدف تقدیر از شایستگی‌های این قهرمان ورزشی و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شهرری برپا شد.

این همایش بزرگ در محوطه باز ورزشگاه مدرس شهرداری منطقه 20 به نشانی خیابان فرمانداری، جنب ایستگاه مترو شهرری ساعت 21:30 برپا شد و تمهیدات لازم برای حضور شهروندان علاقه‌مند در نظر گرفته شده بود.

تجلیل و ایستادن بر روی سکوی افتخار ری

با حضور ایازی و مجتبی عبداللهی معاونان شهردار تهران، استاد عبدالله زارع؛ عظیم بابایی شهردار منطقه 20، محمدنژاد شهردار منطقه 12، محسن کاوه، محمد محمودی، پژمان درستکار و ... از حمید سوریان تجلیل به عمل آمد و نابغه کشتی فرنگی جهان در پایان بر روی سکوی افتخاری که از سوی مردم ری برای وی طراحی شده بود ایستاد.

بوسیدن دست مربی و انداختن حلقه گل بر گردن پدر

حمید سوریان در بدو ورود به جایگاه به رسم ادب دست استاد عبدالله زارع مربی پیشکسوت خود و بهترین مربی جهان را بوسید.

انداختن حلقه گل توسط حمید سوریان به گردن پدرش از دیگر حاشیه‌های ارزشمند این مراسم تجلیل بود.

نیم‌ نگاهی به زندگی نابغه کشتی جهان

حمید سوریان ریحان‌پور، نابغه 55 کیلویی کشتی فرنگی ایران در دوم شهریور سال 1364 در ری به دنیا آمد.

با توجه به فعالیت برادرش در رشته کشتی و استعدادی که در این زمینه داشت از کودکی به این رشته ورزشی علاقه‌‌مند شد و تمرینات خود را از سن 12 سالگی در باشگاه کوثر ری زیر نظر استاد عبدالله زارع آغاز کرد. او ورزش حرفه‌ای را از عضویت در تیم ملی نوجوانان آغاز کرد و با درخشش در تشک کشتی خیلی زود نظر مربیان و پیشکسوتان این رشته را به خود جلب کرد. سوریان تاکنون موفق به کسب پنج مدال طلا در مسابقات جهانی و آسیایی شده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول