اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی جم:

28 جانباز شهر جم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی جم گفت: در همایشی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، 28 جانباز شهر جم تجلیل می‌شوند.

28 جانباز شهر جم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد زایری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی تجلیل از جانبازان اظهار داشت: شهدا و جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با فداکاری و جانفشانی برای زنده نگه داشتن اسلام و نظام اسلامی تلاش کردند و زحمت کشیدند و گرامیداشت یاد و نام این عزیزان امری لازم است.

وی افزود: بیان افتخارات جانبازان و رزمندگان و تجلیل از افتخارآفرینی آنها امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه موظف به تکریم جانبازان هستیم.

فرمانده بسیج امام حسین(ع) شهرستان جم از تجلیل 28 جانباز شهر جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته جاری و طی همایشی، از جانبازان شهر جم تجلیل شده و مقام ارزشمند آنان که برای دفاع از میهن از هیچ کوششی دریغ نکردند پاس داشته می‌شود.

زایری تصریح کرد: جانبازان افتخارآفرینان حاضر و گنجینه‌های زنده‌ انقلاب اسلامی هستند که بزرگترین سرمایه‌ خود یعنی جانشان را کف دست گذاشته و به مقابله با دشمنان مجهز شده توسط استکبار پرداختند.

وی افزود: تکریم و تجلیل از مقام رفیع جانبازان را نمی‌توان به راحتی انجام داد و دینی که بر گردن مردم و جامعه دارند را ادا کرد اما برنامه‌هایی که برای بزرگداشت آنان برگزار می‌شود موجب زنده ماندن آرمان‌های انقلاب و خاطرات درخشان دفاع مقدس می‌شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر جم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمود "ما به جانبازان به عنوان شهیدان زنده افتخار می‌کنیم" گفت: بر اساس فرمایش رهبری، ارزش دادن به خانواده شهداء و جانبازان، انقلاب را بیمه می‌کند.

 زایری اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، همایش تجلیل از جانبازان شهر جم پنجشنبه 26 مرداد ماه ساعت 18:30 در تالار فرهنگی شهید خاتمی توسط پایگاه مقاومت امام حسن(ع) شهر جم با همکاری بنیاد شهید، شهرداری و شورای اسلامی شهر جم برگزار می‌شود و از عموم مردم برای شرکت در این همایش و ضیافت افطاری پس از آن دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مشاورین پایگاه مقاومت و رؤسای ادارات امور مالیاتی، تامین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در برپایی این برنامه مشارکت دارند که از این عزیزان تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول