اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

306 نفر در زلزله اهر، ورزقان و هریس جان باختند/ عمل جراحی 1668 نفر از زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: بر اساس آمار اعلامی از سوی فرمانداری‌های اهر، هریس و ورزقان تاکنون 306 نفر در اثر زمین‌لرزه در این مناطق جان خود را از دست داده‌اند.

306 نفر در زلزله اهر، ورزقان و هریس جان باختند/ عمل جراحی 1668 نفر از زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی، 53 نفر از این جان‌باختگان در شهرستان اهر، 127 نفر در شهرستان هریس، 88 نفر در شهرستان ورزقان و 38 نفر در بیمارستان‌های تبریز جان خود را از دست داده‌اند.

از زمان وقوع زمین‌لرزه تاکنون یک‌هزار و 668 مورد عمل جراحی در بیمارستان‌های تبریز انجام شده که 174 مورد آن در بیمارستان سینا، 909 مورد بیمارستان امام رضا(ع)،‌ 418 مورد بیمارستان شهدا،‌ 76 مورد بیمارستان شهید محلاتی و‌ 91 مورد بیمارستان عالی‌نسب صورت گرفته است.

همچنین 615 مورد عملیات اعزام مجروحان از شهرستان‌ها به تبریز توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان انجام شده است و 137 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله فعالیت دارند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول