اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه:

برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل داریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: هلال‌احمر استان کرمانشاه 56 تیم عملیاتی فعال دارد که در حالت آماده‌باش هستند.

برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی آمادگی کامل داریم

عادل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پی وقوع زلزله در شهرهای ورزقان، اهر و هریس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در پی وقوع زلزله 6.2 ریشتری 21  مرداد ماه که در آذربایجان‌شرقی رخ داد سازمان هلال‌احمر از هلال‌احمر استان کرمانشاه درخواست نیروی امدادی و کمک‌رسانی به شهرستان‌های زلزله‌زده این استان را کرد.

شفیعی ادامه داد: هلال‌احمر استان کرمانشاه نیز بلا‌فاصله یک تیم کامل 33 نفر از نجات‌گران، 6 آمبولانس، 2 دستگاه خودرو کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌، تیم درمانی متشکل از پزشک و پرستار و همچنین تیم سگ‌های تجسس را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.

وی تصریح کرد: تیم جستجوی سگ‌های استان کرمانشاه در سطح کشور مقام اول را دارد.

مدیرکل هلال‌احمر استان کرمانشاه با اعلام آمادگی کامل هلال‌احمر استان برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: هلال‌احمر استان کرمانشاه 56 تیم عملیاتی فعال دارد که در حالت آماده‌باش هستند.

شفیعی در پایان گفت: هم‌اکنون نجات‌گران تیم هلال‌احمر استان کرمانشاه در مناطق تعیین شده در استان آذربایجان‌شرقی عملیات جستجو و کمک‌رسانی را انجام می‌دهند و چنانچه مجدداً کمک بخواهند در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن تیمی را همراه با تجهیزات کامل کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول