اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نشان دادن ارزش‌های فرش ایرانی

سومین دوسالانه عکس فرش دست‌باف توسط مرکز ملی فرش ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: سومین دوسالانه عکس فرش دست‌باف با هدف نشان دادن ارزش‌ها و ویژگی‌های این هنر که نمادی از شکوه ایرانی است از سوی مرکز ملی فرش ایران برگزار می‌شود.

سومین دوسالانه عکس فرش دست‌باف توسط مرکز ملی فرش ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده اظهار کرد: محورهای موضوعی عکس‌ها برای شرکت در دو سالانه عکس فرش دست‌باف شامل فرش و ابعاد مختلف هنری، فرش و اعتقادات، فرش و اقتصاد، نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام با فرش، فرش و دکوراسیون داخلی، فرش و اشتغال‌زایی، فرش و گردشگری، فرش و زواید تولید، فرش و حضور در زندگی، فرش و روستا، فرش و نمایشگاه و نیز فرش دست‌باف ایران در سایر نقاط جهان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی تصریح کرد: علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند آثار مرتبط با محورهای یاد شده را حداکثر تا تاریخ 26 دی‌‌ماه 91 ارسال کنند که آثار راه‌ یافته تا نیمه اول بهمن سال جاری داوری و به نمایشگاه معرفی می‌شود.

صفرزاده اظهار داشت: هم‌چنین آثار معرفی شده در قالب یک یا چند نمایشگاه در اردیبهشت‌ماه سال 1392 به نمایش گذاشته می‌شود و ضمن برخورداری از امتیازات ویژه، نفرات برتر اول تا سوم جوایز نفیسی از جمله لوح تقدیر، تندیس مسابقه و جایز نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول