اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری لرستان:

فعالیت‌های هنری نقش بسزایی در رشد فرهنگ جامعه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اهمیت و تاثیر بسزای فعالیت‌های هنری در رشد فرهنگی جامعه و رسالت خطیر هنرمندان در این زمینه، بر تلاش جدی هنرمندان برای ارتقای هنر دینی و توجه به این مهم تاکید کرد.

فعالیت‌های هنری نقش بسزایی در رشد فرهنگ جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، شیرزاد نعمتی‌نیا در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره استانی سحرگاه عشق گفت: گسترش هنر دینی توسط هنرمندان و در قالب هنرهای تجسمی موجب جذب افراد مختلف به دین و مذهب می‌شود.

وی با اشاره به استعدادهای جوانان لرستانی در عرصه‌های مختلف هنری افزود: هنرمندان باید از امکانات و شرایطی که نهادهای فرهنگی برای آنان فراهم می‌کنند، بهترین نحو در راستای ترویج دین استفاده کنند.

نعمتی‌نیا هم‌چنین با انتقاد از بی‌توجهی هنرمندان در برگزاری کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: به رغم برگزاری کارگاه‌ها با حضور اساتید مختلف و دعوت از هنرمندان رشته‌های مختلف اما برخی هنرمندان از این فرصت استقبال نمی‌کنند.

هفتمین مسابقه استانی سحرگاه عشق به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) در دو موضوع آزاد دینی و مفهومی و مقام والای حضرت علی (ع) در رشته‌های نقاشی، پوستر، تصویرسازی، عکاسی مفهومی با حضور بیش از 100 هنرمند در خرم‌آباد برگزار شد.

توجه به مضامین دینی، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور حضور هنرمندان جوان و خلق آثار هنری فاخر و ترغیب جوانان به انجام هنرهای دینی را از اهداف برگزاری این جشنواره بود و در پایان در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول