اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌‌پسند:

بازیکنان بومی در حد انتظار نباشند، از بازیکنان غیر بومی‌ استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌‌پسند گفت: در صورتی که بازیکنان بومی کیفیت مورد انتظار مرا ارائه نکنند، مجبورم از بازیکنان غیر بومی استفاده کنم.

بازیکنان بومی در حد انتظار نباشند، از بازیکنان غیر بومی‌ استفاده می‌کنیم

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: تمایل زیادی برای استفاده از بازیکنان بومی دارم و امیدوارم بتوانم بازیکنان بومی اصفهان را راهی تیم ملی کنم.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد شاگردانش در دیدار با تیم فرش‌آرا مشهد، تصریح کرد: اگر توان بازیکنان بومی جهت رسیدن به اهدافم کم‌تر از آنی باشد که مورد انتظارم است مجبورم از بازیکنان غیر بومی استفاده کنم و فوتسال حرفه‌ای این نظریه را قبول دارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌‌پسند در مورد برد خفیف تیمش برابر فرش‌آرا مشهد تاکید کرد: در ابتدای این بازی چهار گل عجیب دریافت کردیم که تصور آن را هم نمی‌کردیم، اما توان تیم فرش‌آرا در نیمه نخست تمام شد و در نیمه دوم این گیتی‌پسند بود که به پیروزی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه تیمش بازی دشواری را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: باید اعتراف کنم در یک بازی که به هیچ عنوان خوب نبودیم سه امتیاز گرفتیم و از این بابت باید خدا را شکر کنیم.

افضل افزود: تیمی که چهار گل دریافت کرده و در نهایت 6 بر 5 به پیروزی می‌رسد نشان می‌دهد در این تیم آرامش وجود دارد.

وی با بیان اینکه گیتی‌پسند تیم یک‌دستی است که می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد، بیان کرد: سرمربی تیم فرش‌آرا شناخت خوبی از تیم ما داشت و به همین دلیل کار ما سخت‌تر شد، بازیکنانم به هیچ عنوان آن چیزی که من می‌خواستم را به نمایش نگذاشتند و تیمی نبودیم که بتوانم الان از آن دفاع کنم.

*برد خفیف گیتی‌پسند برابر فرش‌آرا

به گزارش فارس، در هفته دوم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند در دیداری خانگی برابر تیم فرش‌آرا مشهد به پیروزی 6 بر 5 دست یافت.

گل‌های گیتی‌پسند را در این دیدار احمد اسماعیل‌پور، سعید تقی‌زاده، سجاد بندی‌سعدی، حسین طیبی (2 گل) و افشین کاظمی به ثمر رساندند.

در نیمه اول گیتی‌پسند در حد انتظار ظاهر نشد و در حالی که با چهار گل از حریف خود عقب افتاده بود موفق شد دو گل وارد دروازه حریف مشهدی خود کند.

در نیمه دوم تیم گیتی‌پسند جبران مافات کرد و با درخشش حسین طیبی و افشین کاظمی موفق شد چندین و چند بار دروازه حریف را باز کند و شکست را با برد تعویض کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول