اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث قم خبر داد

واژگونی زانتیا 7 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در قم منجر به مجروح شدن هفت نفر شد.

واژگونی زانتیا 7 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین اقدامات مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در شب 23 ماه رمضان پرداخت و بیان داشت: همشهریان و زائران در شب‌های قدر، برای به جا آوردن مراسم احیاء به حرم مطهر حضرت معصومه، مسجد مقدس جمکران و... روی می‌آورند که به دلیل ازدحام جمعیت احتمال بروز مشکلات تنفسی برای آنان وجود دارد.

وی افزود: برای امدادرسانی به مشکلات احتمالی کسانی که در مراسم پرفیض احیاء شرکت کرده بودند تعداد 21 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدس جمکران مستقر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: 59 نفر نیروی درمانی در سرویس‌های ویژه اطراف حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از ساعت 22 تا 4 بامداد شب 23 ماه مبارک رمضان حضور یافتند و به مردم خدمات‌رسانی کردند.

* وقوع 13 تصادف در شب 23 ماه مبارک رمضان

وی تصریح کرد: در شب 23 ماه مبارک رمضان 139 نفر به صورت سرپایی معالجه شدند و 37 نفر نیز به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی به بیمارستان انتقال یافتند.

فراهانی از وقوع 13 تصادف در این شب خبر داد و افزود: بر اثر 13 تصادف در این شب 16 نفر مجروح شدند که اورژانس قم به همه آنان امدادرسانی کرد.

وی با اشاره به افزایش حوادث جاده‌ای در استان قم تصریح کرد: امروز صبح یک زانتیا در جاده اراک واژگون شد که براثر این حادثه هفت نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به حضور به موقع مرکز اورژانس قم بر بالین مجروحان حادثه گفت: پس از اعلام گزارش این تصادف در جاده اراک، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحین را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی برخورد شدید پراید با نیسان در اتوبان قم - تهران را از دیگر حوادث امروز ذکر کرد و گفت: این حادثه چهار مجروح بر جای گذاشت.

* واژگونی پژو در جاده اراک 4 مجروح بر جای گذاشت

فراهانی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در جاده اراک گفت: بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند که یکی از مجروحان کودکی سه ساله است.

وی به وضعیت جسمانی این طفل حادثه دیده اشاره و بیان کرد: حال این کودک بسیار وخیم گزارش شده است به گونه‌ای که این کودک با عملیات احیا به یکی از مراکز درمانی در شهر قم منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد خودروی سواری با عابر پیاده خبر داد و خاطر نشان کرد: در این حادثه که انتهای بلوار پردیسان به وقوع پیوست کودک پنج ساله در دم جان باخت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول