اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌شمالی:

اکثر دستگاه‌های خراسان‌شمالی در ساختمان‌های مسکونی استقرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌شمالی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده از 40 دستگاه اکثر اینها در ساختمان‌های مسکونی استقرار دارند.

اکثر دستگاه‌های خراسان‌شمالی در ساختمان‌های مسکونی استقرار دارند

علیرضا صحراگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه خراسان‌شمالی وارد نهمین سال تاسیس خود شده است، اظهار کرد:‌ ساختمان ادارات در خراسان‌شمالی از مشکلات اداری این استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه اخیرا در این زمینه مطالعاتی بر روی 40 دستگاه انجام شد، گفت: همه این دستگاه‌ها ساختمان‌های مسکونی را خریداری و به اداری تبدیل کرده‌اند.

صحراگرد سایت اداری تخته ارکان و مقابل پلیس راه را از جمله مناطق ساماندهی شده برای اجرای سایت اداری برشمرد و افزود: از دستگاه‌ها انتظار می‌رود تا با جذب اعتبارات لازم از سازمان مرکزی، نسبت به احداث ساختمان ملکی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد:‌ هم‌اکنون ماهانه هزینه‌های زیادی برای پرداخت اجاره بهای ادارات صرف شده از این رو لازم است تا با تدابیر انجام شده ساختمان ادارات کل این استان اجرا و تکمیل شود.

به گزارش فارس، خراسان‌شمالی در 19 مرداد 83 به عنوان 30 ‌امین استان تاسیس شد.

بر اساس مصوبه دولت در سفر دوم به خراسان‌شمالی مقرر شد تا سالانه 110 میلیارد ریال برای اجرای سایت اداری اختصاص یابد که این مصوبه تاکنون تحقق نیفتاده است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول