اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان:

واگذاری آب شیرین‌کن چابهار به بخش خصوصی موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان گفت: واگذاری آب شیرین‌کن چابهار به بخش خصوصی موجب کاهش چشمگیر هزینه‌ها در بخش تولید آب می‌شود.

واگذاری آب شیرین‌کن چابهار به بخش خصوصی موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، سیاوش رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واگذاری آب شیرین‌کن بندر چابهار به بخش خصوصی اظهار داشت: این جلسه با هدف فراهم‌کردن زمینه واگذاری آب شیرین‌کن بندر چابهار به بخش خصوصی و با ارائه اطلاعات جامع از طریق واگذاری پروژه به بخش خصوصی برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون کارکنان به آب سالم و بهداشتی و توسعه بندر و ورود کشتی‌ها و نیاز آنها برای آب شیرین یکی از الزامات این بندر است و ما باید در این مورد به فرآیند و تسهیل امور سرمایه‌گذاری در این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

ابوالقاسم اسدی معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان هم در این جلسه گفت: با توجه به فرسوده بودن تأسیسات این دستگاه و بالابودن هزینه سوخت آن برای اداره کل مقرون به صرفه نیست زیرا ما با به‌کارگیری دستگاه‌های جدید با راندمان بالاتر می‌توانیم یک کاهش هزینه چشمگیری در بخش تولید آب شیرین توسط بخش خصوصی داشته باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان همچنین از اخذ گواهینامه مدیریت ایمنی (IMS) بندر چابهار خبر داد.

رضوانی بیان داشت: طی بررسی‌های به عمل آمده توسط سرممیزی IMS به مدت سه روز در بندر چابهار و ضمن ارائه دیدگاه‌ها مبنی بر توجه بیشتر به رعایت الزاماتی از قبیل HSE برای استقرار مدیریت ایمنی برای دومین بار اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان‌وبلوچستان موفق به تمدید اخذ گواهینامه IMS شد.

وی ضمن پرداختن به نقطه‌نظرات گفت: نتایج حاصل از گزارش که بر مبنای مأموریت سازمان و بهبود اصلاح مستمر است به مسائلی از قبیل شناسایی تمامی فعالیت‌ها و پیامدهای زیست محیطی، بررسی ارتقا کیفی خدمات قابل ارائه برای شرکت‌های فعال در بندر، بررسی پایش کنترل فرآیندها و تحلیل آنها، مستندکردن فعالیت‌های بعضی از قسمت‌ها و آموزش کارکنان برای اجرای رعایت مسائل زیست محیطی پرداخته شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان‌وبلوچستان افزود: اساس حرکت اداره کل به سمت این سیستم رسیدن به رشد و تعالی سازمانی و مدیریت نوین و از همه مهم‌تر بازنگری و طراحی استقرار صحیح مدیریت فرآیندهاست.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول