اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

راه سعادت مردم در سایه ولایت فقیه است/ راه غیر ولایت انحراف است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راه سعادت و رهایی مردم در سایه ولایت فقیه است.

راه سعادت مردم در سایه ولایت فقیه است/ راه غیر ولایت انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی پیش از ظهر امروز در جمع باشکوه مردم شیروان چرداول در مسجد جامع سرابله اظهار داشت: رمضان ماه ممارست تقوی الهی است.

وی با اشاره به اهمیت و بزرگی ماه مبارک رمضان ادامه داد: رزق و روزی این ماه به واسطه کسب تقوی الهی در تمام زمینه‌های فردی، اجتماعی و سیاسی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: به واسطه کسب تقوی در این ماه انسان در طول سال شخصی معنوی، عقلانی و الهی می‌شود.

لطفی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: ائمه معصومین به عنوان امامان نور و رحمت با کسب تقوی الهی به این جایگاه رفیع رسیدند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود به عنوان اصل مهم به حساب آوردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نمونه بارز تقوای الهی در عالم حضرت علی (ع) است و عالی‌ترین جلوه‌های تقوای الهی در زندگی و شخصیت علی (ع) نمایان و نمودار شده است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلیری‌های حضرت علی (ع) در رکاب پیغمبر اسلام (ص) ادامه داد: حضرت علی (ع) همواره در همه بخش‌های زندگی اولین بوده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت و رهبری اضافه کرد: راه سعادت و رهایی مردم در سایه ولایت فقیه است و راه‌های دیگر جز انحراف و کجی نتیجه‌ای ندارد.

لطفی تصریح کرد: شاخصه مهم مسئولین خلوص نیت و اخلاص است، مسئولین باید با اخلاص و وجدان کاری زمینه خدمت‌رسانی به صورت عادلانه را برای مردم فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی لایق و شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

وی ادامه داد: به علت بی‌بصیرتی، جهالت و دنیاپرستی انحرافات و فتنه‌هایی پس از رحلت پیامبر به وجود آمد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: کما اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز فتنه‌هایی به وجود آمد اما با تدبیر و مدیریت صحیح و عالمانه ولی فقیه نظام ولایی ما سربلند بیرون آمد.

لطفی تصریح کرد: این افتخار، سربلندی، اقتدار، عزت و آزادی مدیون رهبری معظم انقلاب و بصیرت، آگاهی و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نماد بصیرت و آگاهی مردم، حادثه عظیم و بزرگ 9 دی است که این حضور انقلاب و نظام را برای همیشه بیمه کرده است.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول