اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

المنار خبر داد

تل‌آویو از حادثه سینا به دنبال دستیابی به توافقات امنیتی با حماس است

خبرگزاری فارس: هفته‌نامه فلسطینی"المنار" نوشت که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با بهره‌برداری از حادثه حمله مسلحانه علیه نیروهای امنیتی مصر در صحرای سینا، به توافقات امنیتی با حماس دست یابد.

تل‌آویو از حادثه سینا به دنبال دستیابی به توافقات امنیتی با حماس است

به گزارش فارس، المنار نوشت که برخی محافل امنیتی اسرائیل معتقدند که فعالیت امنیتی مصر در منطقه سینا با هدف تعقیب گروه‌های افراطی و از بین بردن هرج و مرج امنیتی در این منطقه جز با دستیابی اسرائیل به توافقات امنیتی با حماس محقق نخواهد شد.

به گفته این منابع، از بین بردن هرج و مرج امنیتی در سینا تنها زمانی محقق خواهد شد که دولت حماس در نوار غزه با اسرائیل به توافقات امنیتی در خصوص "صنعت تونل‌ها"، فعالیت گذرگاه رفح و مبادلات تجاری بین نوار غزه و مصر دست یابد.

منابع امنیتی اسرائیل گفتند که از دیدگاه تل‌آویو تحرکات امنیتی دستگاه‌های نظامی و امنیتی مصر در منطقه سینا و در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی اساس مرحله هماهنگی امنیتی و همکاری بین مصر و اسرائیل در سایه ریاست اخوان‌المسلمون در مصر است.

یکشنبه گذشته یک گروه مسلح ناشناس با حمله به نیروهای امنیتی مصر در شهر رفح واقع در شمال صحرای سینا 16 نفر از آنها را کشته و 7 نفر دیگر را زخمی کردند.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول