اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار با هیئتی از جهاد اسلامی

هنیه: مقاومت از جریان‌های انحرافی حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین با هیئتی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به ریاست شیخ "نافذ عزام" دیدار و درباره اوضاع سیاسی کنونی فلسطین به ویژه پس از حادثه حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی مصر را بررسی کردند.

هنیه: مقاومت از جریان‌های انحرافی حمایت نمی‌کند

به گزارش فارس، "اسماعیل هنیه" در دیدار با هیئتی از رهبران جنبش جهاد اسلامی ضمن اشاره به تلاش‌های دولت فلسطین در غزه از زمان وقوع حادثه تروریستی حمله به نیروهای امنیتی مصر و تماس‌های صورت گرفته با مقامات مصری در این زمینه، تشریح کرد که تاکنون دست داشتن هیچ کدام از ساکنان غزه در این جنایت به اثبات نرسیده است و هیچ پیامی را از نهادهای رسمی مصری در رابطه با اسامی یا اطلاعاتی که حاکی از دست داشتن ساکنان نوار غزه در این حادثه باشد، دریافت نکرده‌ایم.

طرفین در این دیدار بر همبستگی فلسطین با مصر در زمینه حوادث جاری تاکید کرده و این جنایت را به شدت محکوم کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هیئت جهاد اسلامی بر حمایت کامل خود از اقدامات دولت منتخب فلسطین در راستای حفظ امنیت مصر و حمایت از تلاش‌های آن در راستای دفاع از امنیت مشترک مصر و فلسطین تاکید کرد.

طرفین تاکید کردند که گروه های فلسطینی هرگز از جریان‌های فکری و سازمانی و جهادی منحرف حمایت نمی‌کنند.

نخست وزیر دولت مردمی فلسطین و رهبران جهاد اسلامی ضمن اشاره به ضرورت بازگشایی فوری گذرگاه رفح، موضع رسمی مصر در قبال نوار غزه را ستودند. "هشام قندیل" نخست وزیر مصر نیز طی سخنانی، بر پافشاری فلسطین و غزه بر تقویت و توسعه مناسبات با طرف مصری تاکید کرده بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول