اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای هوشمندسازی مدارس

بیش از 15 درصد مدارس شهر دهدشت هوشمند شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: با وجود کمبود اعتبارات در زمینه هوشمندسازی مدارس، تاکنون 15 درصد از مدارس شهر دهدشت به سیستم هوشمند تجهیز شده‌اند.

بیش از 15 درصد مدارس شهر دهدشت هوشمند شدند

فریدون فاطمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای انجام و اجرای نظام آموزشی 3ـ3ـ6 و ایجاد پایه ششم مقطع ابتدایی در شهرستان کهگیلویه 183 معلم برای این امر آموزش دیدند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه اضافه کرد: این معلمان به مدت 186 ساعت آموزش دیدند که 40 درصد این آموزش در طول سال تحصیلی و 60 درصد نیز در تابستان به انجام رسید.

وی افزود: با ساماندهی و مدیریت فضاهای آموزشی موجود، فضای موجود برای پایه ششم در سطح شهرستان کهگیلویه تدارک دیده شده و هیچ مشکلی از لحاظ فضای مورد نیاز و همچنین نیروی انسانی نداریم.

مدیر آموزش و پرورش کهکیلویه تصریح کرد: فضای مدارس ابتدایی باید به بهترین شکل ممکن ساماندهی شود تا تراکم دانش‌آموزان در کلاس‌های پایه ششم ابتدایی افزایش نیابد و از سوی دیگر فضای مناسب نیز به کلاس درس دانش‌آموزان اختصاص یابد.

فاطمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آموزش و پرورش دهدشت نیروهای خود را در مقاطع مختلف سازماندهی کرده، اذعان داشت: در فرصت باقی مانده تا شروع سال تحصیلی اشکالات و نواقص تقسیم نیروها برطرف خواهد شد.

وی از تدوین برنامه درسی مقاطع تحصیلی مختلف خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده که سال تحصیلی جدید بدون تاخیر و در زمان مقرر شروع شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش دهدشت با اشاره به اهمیت طرح هوشمندسازی مدارس در مقاطع مختلف تصریح کرد: برای اجرای درست و دقیق این طرح می‌بایست در مرحله اول برای عوامل اجرایی و معلمان دوره‌های مختلف برگزار می‌کردیم.

فاطمی‌زاده افزود: در راستای هوشمندسازی مدارس با وجود کمبود اعتبارات اختصاص یافته در این زمینه تاکنون 15 درصد از مدارس شهر دهدشت به سیستم هوشمند تجهیز شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت اضافه کرد: دوره ضمن خدمت تولید محتوای الکترونیکی عوامل اجرایی و آموزشی مدارس شهرستان کهگیلویه از 21 مردادماه سال جاری شروع خواهد شد.

‌فاطمی‌زاده در پایان ابراز داشت: مدت زمان این دوره 48 ساعت خواهد بود که شامل 36 ساعت حضوری و 12 ساعت غیر حضوری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول