اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

10 میلیارد ریال اعتبار به سایت اداری باشت اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان باشت از اختصاص 10 میلیارد ریال برای ساخت مجتمع اداری این شهرستان خبر داد.

10 میلیارد ریال اعتبار به سایت اداری باشت اختصاص یافت

علی‌اصغر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجتمع اداری شهرستان باشت اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده، افزود: اعتبار مجتمع اداری باشت از سرفصل اداره امور عمومی برنامه ساختمان‌ها تامین شده است.

مسئول ارشد اجرایی دولت در باشت با اشاره به اینکه کار تهیه زمین مجتمع ادارات شهرستان باشت انجام شده، ابراز داشت: بیش از 42 هکتار زمین برای سایت اداری باشت تدارک دیده شده است.

قلی‌پور با ذکر این مطلب که کار مطالعه و تهیه نقشه سایت اداری باشت به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: کار مناقصه احداث مجتمع اکنون در حال انجام است.

فرماندار باشت اذعان داشت: به زودی عملیات اجرایی ساخت مجتمع اداری باشت آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ساختمان ادارات در سایت اداری باشت اولویت با اداراتی است که دارای ساختمان اداری نیستند و در حال حاضر در ساختمان استیجاری مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

رئیس شورای اداری باشت به مزایای احداث مجتمع اداری اشاره کرد و بیان داشت: با ایجاد مجتمع اداری و تجمع ادارات در یک محل، هزینه‌های ارباب رجوع بسیار کاهش پیدا می‌کند و خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر انجام می‌گیرد.

قلی‌پور ابراز داشت: برای تهیه زمین مجتمع ادارات باشت چندین محل در  شهر باشت مورد بررسی قرار گرفت و زمین سایت در ورودی شهر کنار میدان آریوبرزن تهیه شد.

فرماندار باشت از تلاش و پیگیری رئیس اداره راه و شهرسازی باشت برای تهیه زمین و احداث مجتمع اداری باشت تشکر کرد.

وی ابراز داشت: با احداث سایت اداری و تامین ساختمان اداری تعداد زیادی از ادارات شهرستان استقرار یا مستقل می‌شوند.

قلی‌پور به استقرار ادارات شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: مکاتبات لازم برای استقرار ادارات جدید در شهرستان انجام شده و به زودی چندین اداره جدید در باشت استقرار پیدا می‌کند.

مسئول ارشد اجرایی دولت در باشت گفت: با استقرار ادارات خدمات‌رسانی به مردم سریع‌تر می‌شود و موجب کاهش هزینه‌های مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول