اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 سال اخیر انجام شد

واگذاری 156 هزار اشتراک جدید برق در شهرستان اهواز

خبرگزاری فارس: معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بیش از 156 هزار اشتراک جدید برق به متقاضیان در طول سه سال اخیر واگذار شده است.

واگذاری 156 هزار اشتراک جدید برق در شهرستان اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، موسی احسانی آمار اشتراک کنونی برق را بیش از 433 هزار فقره اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، حدود 84  درصد آن را بخش خانگی، 12 درصد بخش تجاری و 3 درصد آن را بخش عمومی تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف انرژی در شهرستان اهواز مربوط به بخش‌های خانگی و صنعتی است، افزود: بخش خانگی اهواز به دلیل مصارف سرمایشی در تابستان بیشترین میزان مصرف برق را دارد اما بخش صنعت با وجود اینکه از نظر تعداد مشترک حدود دو درصد از کل مشترکان برق اهواز است اما به دلیل وجود صنایع سنگین حدود 29 درصد از مصرف برق اهواز را به خود اختصاص می‌دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شهرستان اهواز در ادامه گفت: در طول سال‌های اخیر اجرای طرح‌های ساماندهی شبکه برق موجب استقبال مردم و فروش چشمگیر انشعاب قانونی شده است به گونه‌ای که در طول سه سال اخیر که طرح‌های ساماندهی شبکه در 56 منطقه روستایی و شهری شهرستان اهواز اجرا شده بیش از 156 هزار اشتراک برق به مردم واگذار شد.

به گفته احسانی، در طول چهارماهه نخست سال جاری نیز بیش از 11 هزار انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شده است. 

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول