اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گناوه:

جدایی از معنویت جامعه بشری را به خطر انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناوه گفت: آنچه امروز جامعه بشریت را به خطر انداخته جدا شدن از معنویات و نور قرآن است.

جدایی از معنویت جامعه بشری را به خطر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه سید عبدالهادی رکنی‌حسینی صبح امروز در آیین محفل انس با قرآن اظهار داشت: با توجه به این امر باید مراقب باشیم که قرآن را در جامعه دینی و شیعی مهجور قرار ندهیم.

وی افزود: باید به قرآنی که سفارش شده پیامبر عظیم‌الشأن و امامان معصوم است، بیش از پیش چنگ زد تا از آسیب‎های دنیوی در امان ماند.

رکنی‌حسینی با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) بیان کرد: امام علی(ع) در خطبه‎های گوناگون نهج‎البلاغه سفارش‎های فراوانی در ارتباط با قرآن داشته است و این امام بزرگوار در خطبه 189 نهج‎البلاغه 42 ویژگی قرآن کریم را بیان کرده است.

وی بیان کرد: ارکان و اساس قرآن هیچ وقت از بین نمی‎رود و تا دنیا پابرجاست قرآن کاملترین راهنمای بشریت خواهد بود.

امام جمعه گناوه با اشاره به شفابخش بودن قرآن در برابر بیماری‎ها یادآور شد: قرآن شفابخش است و تمام بیماری‎های انسان را شفا می‎دهد و در حالی که داروهای تجویزی پزشکان عوارض منفی به دنبال دارد ولی قرآن اینگونه نیست.

رکنی‌حسینی تاکید کرد: امام علی(ع) قرآن را شفابخش روح و جسم انسان می‎دانست و ما شیعیان و رهروان این امام نیز باید در ماه قرآن که ماه تلاوت و تدبر در قرآن است بیشتر با آن انس گرفته و به آن عمل کنیم.

امام جمعه گناوه اظهار داشت: در هر سوره و آیه‎ای از قرآن راه و روشی برای ما گذاشته شده است که عمل به آن ما را به بهشت و خلاف آن به نابودی، فنا و جهنم می‎برد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان گناوه برگزار شد، دکتر یحیی شرقاوی، قاری ممتاز مصری به تلاوت قرآن کریم پرداخت.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول