اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم:

امتیازات دیدار با راه ساری را در خانه حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: در دیدار خانگی مقابل راه ساری به راحتی فرصت‌ها را از دست نداده و قطعا سه امتیاز را در قم حفظ می‌کنیم.

امتیازات دیدار با راه ساری را در خانه حفظ می‌کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن ابراز خوشحالی از اینکه بعد از چهار سال دوری از فوتسال قم بار دیگر در تیم شهر خود بازی می‌کند، اظهار کرد: از همین آغاز لیگ قصد داریم برای رسیدن به عنوان قهرمانی پر قدرت ظاهر شویم و به همین دلیل سه امتیاز بازی با تیم فوتسال راه ساری برای تیم صبا مهم و با ارزش است.

وی اظهار داشت: هفته گذشته با حضور پر قدرت صبا در دیدار خارج از خانه برابر شهرداری تبریز و رسیدن به صدر جدول همراه بود و فکر می‌کنم آنقدر شایستگی داریم که بتوانیم پیروزی دیگری را در مقابل تیم فوتسال راه ساری کسب کرده و صدرنشین بمانیم.

حسن‌زاده ادامه داد: مصاف صبای قم با راه ساری در بین بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت زیادی برخوردار است، ما برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کنیم و این مهم انگیزه بازیکنان ما را چند برابر کرده است.

ملی‌پوش پر افتخار تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: بازی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتسال فرصت خوبی برای ابراز شایستگی‌های تیم فوتسال صبای قم خواهد بود تا نشان دهیم که لیاقت ایستادن در بالای جدول را داریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در خانه و با حمایت تماشاگران خودمان مقابل تیم فوتسال راه ساری بازی می‌کنیم، قصد ما این است که در ادامه نتایج خوب و روند موفقیت‌آمیزی که در پیش گرفته‌ایم، هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. 

حسن‌زاده بیان داشت: در بازی قبل برابر تیم‌ فوتسال شهرداری تبریز که در خانه حریف میهمان بودیم، با کسب سه امتیاز میدان را ترک کردیم و این برای صبای قم که لیگ چهارم را با قدرت آغاز کرده است نتیجه بسیار خوبی بود، ضمن اینکه برد این بازی سبب شد تا انگیزه بازیکنان ما افزایش یابد.

تیم فوتسال صبای قم در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی که از ساعت 22 و 30 دقیقه روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه برگزار می‌شود، مقابل تیم فوتسال راه ساری صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول