اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی:

جرم اصلی عبدولی و مظاهری عشق به ایران بود

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: سعید عبدولی و علی مظاهری به دلیل عشقی که به ایران اسلامی داشتند، در المپیک با ناداوری روبه‌رو شدند.

جرم اصلی عبدولی و مظاهری عشق به ایران بود

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ناداوری که در مورد سعید عبدولی و علی مظاهری در بازی‌های المپیک اتفاق افتاد، بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی تاکید: این ورزشکاران خوب کشورمان به جرم اینکه ایرانی بودن و داشتن عشق به میهن، به حق خود نرسیدند و شاهد بودیم که با ناداوری حق آنها در المپیک ضایع شد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در این دوره المپیک شاهد بودیم که ورزشکاران ایرانی با مشکلات بسیاری روبه‌رو بودند و کسانی که مدال گرفتند، از جان و دل مایه گذاشتند وگرنه غربی‌ها از هر فرصتی برای خوردن حق بچه‌های ایران استفاده می‌کردند.

گروسی در پاسخ به این پرسش که آیا برای سعید عبدولی و علی مظاهری که با ناداوری حذف شدند،‌ اقداماتی از سوی فراکسیون ورزش مجلس انجام خواهد شد؟ گفت: از نظر ملت ایران و نمایندگان آنها در خانه ملت، سعید عبدولی و علی مظاهری قهرمان هستند.

وی تاکید کرد: فراکسیون ورزش مجلس پس از پایان المپیک اتفاقات رخ داده در مورد این جوانان را بررسی کرده و به طور قطع ناداوری‌های المپیک را جبران خواهیم کرد.

گروسی در پایان اعلام کرد: در تلاش هستیم تا از سعید عبدولی و علی مظاهری در مجلس تقدیر ویژه انجام دهیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول