اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه شوشتر:

رسانه توانایی ‌عقب‌نشینی دشمن در جنگ نرم را دارند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه شوشتر گفت: رسانه می‌تواند عاملی برای عقب نشینی دشمن در جنگ نرم باشد و باید از این حربه به خوبی استفاده کرد.

رسانه توانایی ‌عقب‌نشینی دشمن در جنگ نرم را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام ابراهیم ظاهری عصر امروز در جلسه‌ای که در محل سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی آنچه از همه چیز بیشتر اهمیت دارد مقاومت مقابل جنگ نرمی است که دشمن مقابل ایران اسلامی ترتیب داده است و باید در این باره هوشیارانه عمل کنیم.

وی با اشاره شرایط کنونی و جنگ نرم خاطر نشان کرد: جنگ نرم در بیانات مقام معظم رهبری دارای افسرانی است که رسانه‌های بی‌شک یکی از افسران جنگ نرم به شمار می‌آیند.

ظاهری با اشاره به توانمندی رسانه‌ها خاطر نشان کرد: رسانه‌های توان خط دهی و هدایت‌گری دارند و می‌توانند جامعه را به یک سو سوق دهند و باید دقت کرد تا از این توانمندی درست استفاده شود.

وی تأکید کرد: رسانه مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و باید دقت کرد که انتقاد باید مبتنی بر امر به معروف و نهی از منکر باشد.

این استاد دانشگاه شوشتر خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم که در اخبار و مطالب منتشر شده در راستای ترویج اسلام و شرع اقدامی صحیح و کارشناسی کنیم.

ظاهری تأکید کرد: رسانه برای رفع مشکلات مردم توانمندی زیادی دارد و رسانه نیز باید برای حصول نتیجه در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش بی‌وقفه کند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی میانگین کاری رسانه‌ها در شوشتر خوب ارزیابی می‌شود ولی رسانه‌ها باید برای فعالیت تقویت و آموزش‌های بیشتری ببینند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول