اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز:

پاسخ اعتماد مربیان را با گل زدن دادم

خبرگزاری فارس: مهاجم جوان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در این روزها به خاطر اینکه پاسخ اعتماد مربیان را با زدن گل دادم، خوشحال هستم.

پاسخ اعتماد مربیان را با گل زدن دادم

میلاد غریبی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ورزشکاری برای خود اهدافی دارد و برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی می‌کند.

وی تصریح کرد: من نیز با حضور در سایپا چند هدف را برای خودم طراحی کردم که نخستین آن قرار گرفتن در ترکیب ثابت است.

مهاجم نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به روحیه جوان‌گرایی کادر فنی سایپای البرز گفت: یکی از دلایل حضورم در کرج این بود که می‌دانستم مربیان و مدیریت باشگاه به جوانان اعتماد کرده و به آنها فرصت بازی می‌دهند.

غریبی افزود: به همین دلیل تمرینات خود را افزایش داده و تمام تلاشم را برای اینکه بتوانم در ترکیب اصلی تیم قرار گیرم را در طول تمرینات انجام دادم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی سایپا به من اعتماد کرد و خوشحال هستم که توانستم در برابر داماش با زدن گل پیروزی به این اعتماد پاسخ دهم.

پیروزی بر داماش حق ما بود

مهاجم نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار تیمش برابر داماش اشاره کرد و گفت: در این بازی باید حریف را شکست می‌دادیم چراکه عدم کسب سه امتیاز وضعیت ما را در جدول مشکل می‌کرد.

غریبی گفت: برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کردیم و خوشبختانه در نیمه دوم با انجام چند تغییر تاکتیکی، راه دروازه حریف را پیدا کرده و توانستیم با دو گل آنها را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: این پیروزی حق ما بود و خوشحالم که توانستیم در نخستین بازی خانگی با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

روی ضربات ایستگاهی کار کرده‌ایم

غریبی به گل خود به داماش در این دیدار که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید نیز اشاره کرد و گفت: ما در طول تمرینات بر روی ضربات ایستگاهی کار کرده و برای گل زدن به این شیوه برنامه‌ داریم.

وی در پایان گفت: در فوتبال امروز تیم‌هایی که برنامه‌ای برای گلزنی در ضربات ایستگاه ندارند، با مشکل روبه‌رو شده و خوشبختانه ما در تمرینات بارها ضربات ایستگاهی را مرور کرده و در برابر داماش نتیجه تلاش خود را گرفتیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول