اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

صاحبان فکر در مسائل فرهنگی وارد شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: صاحبان فکر در مسائل فرهنگی وارد میدان شوند و با برنامه‌ریزی مدون تلاش کنند.

صاحبان فکر در مسائل فرهنگی وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرامه، داریوش دهقان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: روحانیت شیعه در تمام زمان‌ها از قدرت فرهنگ‌سازی بسیار بالایی برخوردار بوده و نقش اساسی در ارتقای فرهنگ دینی ایفا کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی گفت: کارهای فرهنگی نیاز به دغدغه و عشق دارد و باید افراد زمان بگذارند و صاحب فکر باشند. 

فرماندار خرامه افزود: در مسائل فرهنگی و حجاب یک‌سری باید و نبایدها باید باشد و چارچوب را حفظ کرده و کارها را به صورت اساسی انجام دهیم. 

دهقان بیان کرد: روحانیون یکی از بهترین مبلغان مباحث فرهنگی همسو با رویکرد ارزشی و تبلیغات دینی هستند و باید تمام توان و ظرفیت خود را در ترویج فرهنگ دینی و حفظ حجاب در جامعه به کار گیرند. 

رئیس شورای اداری شهرستان خرامه تصریح کرد: روحانیت جایگاه مردمی و مقدسی دارد و مردم به دنبال آنان حرکت کرده و مغز متفکر ما همواره روحانیت بوده است.

حجت‌الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه نیز در این جلسه بیان کرد: باید در حوزه فرهنگ مبلمان شهری، قضایی و انتظامی برنامه داشته باشیم.

به گزارش فارس، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرامه با حضور فرماندار، امام جمعه و تعدادی از مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان با موضوع صیانت از شهر حجاب و عفاف در دفتر امام جمعه خرامه تشکیل شد. 

در این نشست درباره موضوعاتی نظیر تشکیل کمیته‌های مختلف، اهدای سیم‌کارت به دانش‌آموزان توسط شرکت مخابرات و اثرات منفی آن، ماهواره، نقش حجاب در ادارات و مدارس و برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان با موضوع حجاب بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول