اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی موانع شنی در مرز مصر ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: وزارت جنگ رژیم صهیونیستی علاوه بر احداث دیوار حایل تصمیم دارد موانع شنی بزرگ در امتداد مرزهای مشترک مصر و فلسطین اشغالی ایجاد کند.

رژیم صهیونیستی موانع شنی در مرز مصر ایجاد می‌کند

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی "معاریو" نوشت که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم دارد در امتداد مرز مشترک مصر با فلسطین اشغالی و در کنار دیوار حایل مرزی که پیش‌بینی می‌شود ساخت آن طی دو ماه آینده به پایان برسد، موانع بزرگ شنی ایجاد کند.

به نوشته معاریو وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستوراتی مبنی بر تسریع روند ساخت دیوار حایل و تکمیل طرح مانع شنی در مجاورت دیوار امنیتی بین اسرائیل و مصر صادر کرده است.

این روزنامه نوشت که اسرائیل قابلیت‌های خود در جمع‌آوری اطلاعات از طریق فرماندهان جنوبی وابسته به ارتش را تقویت کرده است و رهبران سیاسی و امنیتی اسرائیل امیدوار هستند که نیروهای اسرائیلی با استناد به تجربه آژانس‌های اطلاعاتی این رژیم از هر گونه حمله ضد اسرائیلی در آینده ممانعت بعمل آورند.

این در حالی است که یکشنبه شب در حمله افراد مسلح ناشناس به 2 پایگاه ارتش مصر در شهر رفح واقع در شمال صحرای سیناء 16 نیروی گارد مرزی مصر کشته و 7 نفر زخمی شدند.

گروه‌های فلسطینی حمله به نیروهای امنیتی مصر در مرز با فلسطین اشغالی را عملیاتی بزدلانه توصیف و تاکید کردند که این عملیات تنها به نفع دشمن صهیونیستی است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی با بهره‌برداری از این حادثه به نفع خود بار دیگر تاکید کرد که صحرای سیناء ناامن است و مقامات مصری باید اقدامات جدی و قاطع برای سیطره کامل بر این منطقه انجام دهند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول