اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعلام آماده‌باش در فرودگاه قاهره به دنبال عملیات رفح

خبرگزاری فارس: به دنبال حمله مسلحانه علیه نیروهای امنیتی مصر در مرز با فلسطین اشغالی، دستگاه‌های امنیتی مصر در فرودگاه قاهره به حال آماده باش درآمده و تدابیر امنیتی در بخش‌های مختلف فرودگاه تشدید شد.

اعلام آماده‌باش در فرودگاه قاهره به دنبال عملیات رفح

به گزارش فارس به نقل از پایگاه "الرساله"، منابع مسئول در فرودگاه قاهره گفتند که دستگاه‌های امنیتی مصر برای تعقیب و رصد کسانی که در حمایت از عاملان عملیات رفح دست داشته‌اند، به حال آماده‌باش درآمدند.

بر اساس این گزارش به دنبال این عملیات نسبت مسافران فلسطینی از خارج پائین آمده است و این در حالی است که گذرگاه مرزی رفح تا اطلاع ثانوی تعطیل است و در همین راستا به دلیل تعطیلی گذرگاه رفح فلسطینیانی که از خارج آمده بودند با همان هواپیما دوباره بازگردانده شدند تا در فرودگاه منتظر نماند.

شب گذشته در حمله افراد ناشناس به 2 پست مرزی مصر 18 سرباز و نیروی امنیتی مصر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه‌های فلسطینی همچنین حمله به نیروهای امنیتی مصر در مرز با فلسطین اشغالی را عملیاتی بزدلانه توصیف و تاکید کردند که این عملیات تنها به نفع دشمن صهیونیستی است.

روابط نوار غزه و مصر اخیرا به شدت رو به بهبود گذاشته بود و گذرگاه رفح به طور کامل برای عبور فلسطینیان باز بود و فلسطینیان بدون تشریفات رسمی گذشته می‌توانستند، وارد مصر شوند.

بی‌تردید این روابط باز و صمیمانه هیچ‌گاه مورد پسند و خواست رژیم صهیونیستی نیست و به همین منظور ناظران تاکید کردند که با این حادثه اسرائیل با سوء استفاده از آن می‌خواسته به مصر تفهیم کند که نتیجه داشتن روابط باز و آزاد با فلسطینیان ناامنی در مرزهاست.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول