اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

همزمان با هشدار نصرالله درباره گروه‌های تکفیری

یک عضو حماس بر کنترل گروه‌های سلفی غزه تاکید کرد

خبرگزاری فارس: یکی از سران سرشناس حماس بر ضرورت نظارت و کنترل گروه‌های سلفی-تکفیری در نوار غزه تاکید کرد و افزود که مشکل اصلی در ورود افراد سلفی به منطقه است.

یک عضو حماس بر کنترل گروه‌های سلفی غزه تاکید کرد

به گزارش فارس، احمد یوسف مشاور سابق اسماعیل هنیه نخست‌وزیر دولت حماس اعلام کرد که ضروری است بر گروههای سلفی در نوار غزه نظارت دقیق بشود.

یوسف با اشاره به درگیری شب گذشته در مرز مصر در نزدیکی گذرگاه کفر سالم و کشته شدن حداقل 16 سرباز گارد مرزی مصر به خبرگزاری معا فلسطین اعلام کرد: وقوع چنین اتفاقی در درجه اول برای ایجاد بازنگری در تسهیلاتی است که مصر اعلام کرد برای گذرگاه رفح و در قبال غزه در نظر می‌گیرد.

یوسف در زمانی این مسئله را مطرح کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم افطار هیئت حمایت از مقاومت، اعلام کرد که «دو تهدید واقعی برای امنیت و ثبات منطقه وجود دارد؛ اول اسرائیل و دوم تفکر تکفیری که برای رواج آن در جهان عرب و اسلام تلاش می شود و در پس پرده آن دولت‌های عربی است که از این تفکر با پولهای نفت جهان عرب حمایت می کنند».

وی گروه مهاجم به گارد مرزی مصر را «گروهک‌های گمراه» توصیف کرد و افزود که فضای آزادی در غزه بخصوص آزادی دینی و وجود اینترنت و بیکاری زیاد جوانان نفوذ سلفی‌ها به جوانان و سوق دادن آنان به ارتکاب چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول