اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 50 کیلو تریاک از زیر بار خرما در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران اداره عملیات ویژه دیشب موفق شدند محموله 50 کیلویی تریاک جاسازی شده زیر بار خرما را شناسایی و کشف کنند.

کشف 50 کیلو تریاک از زیر بار خرما در تبریز

حمیدعلی باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر حمل محموله‌های کلان موادمخدر در پوشش بار تجاری خرما، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه مشخص کرد که فردی به هویت "ح - ص" با خودرو کامیون بنز با شگردهای خاصی موادمخدر به این استان وارد می‌کند.

باغبان اضافه کرد: پس از اطمینان از صحت گزارش اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در راستای شناسایی عناصر مرتبط با موضوع انجام گرفت و پس از نهایی شدن اقدامات لازم مطلع شدیم که محموله‌ای با همین شگرد قرار است به این استان وارد شود.

وی اظهار کرد: عوامل اداره عملیات ویژه در قالب دو اکیپ عملیاتی با هماهنگی‌های معمول در پلیس راه تبریز - میانه مستقر و به کنترل کامیون‌های عبوری به استان پرداختند.

باغبان تاکید کرد: نهایتاً پس از سعی و تلاش فراوان کامیون مورد نظر که با بار ضایعات خرما به سمت تبریز طی طریق می‌کند متوقف شد و در بررسی‌های همه‌جانبه برابر بارنامه پیوستی مشاهده شد که نامبرده از مبداء ایرانشهر به مقصد تبریز برای یک کارخانه لواشک‌سازی در حرکت است.

باغبان تصریح کرد: راننده و شاگرد آن به مقر پلیس دلالت و کامیون مورد نظر در حضور راننده و شاگرد وی مورد بازرسی تخصصی قرار گرفت.

وی گفت: در نتیجه بازرسی تخصصی از داخل گونی‌های حاوی ضایعات خرما تعداد پنج بسته 10 کیلویی موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان در آذربایجان‌شرقی گفت: هر دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول