اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های ماه مبارک رمضان

جشن‌های قرآنی در بوستان نجمه قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با ماه مبارک رمضان جشن‌های قرآنی ضیافت در بوستان نجمه قم برگزار می‌شود.

جشن‌های قرآنی در بوستان نجمه قم برگزار می‌شود

مسئول اجرایی جشن‌های قرآنی ضیافت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این برنامه با هدف ترویج و گسترش معارف قرآنی و آشنایی خانواده‌ها با مفاهیم ناب قرآنی و بهره‌گیری از سیره و منش زندگی ائمه اطهار علیهم السلام و با همکاری آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)، معاونت فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرداری قم در شب‌های ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

محمدرسول مهدوی افزود: جشن‌های قرآنی ضیافت از شب دهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خانواده‌ها در بوستان نجمه واقع در ابتدای خیابان دورشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه که مورد استقبال خوب خانواده‌های قمی نیز قرار گرفته است با پیش‌بینی‌های انجام شده به جز شب‌های قدر تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

مسئول اجرایی جشن‌های قرآنی ضیافت تصریح کرد: در جشن‌های قرآنی ضیافت اجرای تواشیح با حضور گروه‌های جمع‌خوانی استان، کارشناسی مسائل قرآنی و فرهنگی با استفاده از اساتید برجسته علوم دینی، معرفی خانواده‌های نمونه قرآنی، برگزاری مسابقات حضوری و اهداء جوائز ارزنده نظیر کمک هزینه سفرهای زیارتی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در هر شب از جمله برنامه‌های این جشن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی و قرآنی برای دومین سال متمادی در بوستان نجمه قم اجرا می‌شود ابراز امیدواری کرد: این برنامه در سال‌های آینده در سطح گسترده‌تری برنامه‌ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول