اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توقف 5 دقیقه‌ای به ضرر آلومینیوم تمام شد

میثاقیان: از ترس داور روی نیکمت می‌نشستم/ کلافه شدم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تیمش در مقابل تیم داماش بازی خوب و قابل قبولی ارائه داده است،‌ گفت: متاسفانه درست در دقایقی که تیم رو به جلو بود بازی به مدت پنج دقیقه متوقف شد.

میثاقیان: از ترس داور روی نیکمت می‌نشستم/ کلافه شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر میثاقیان در دقایق اولیه بامداد روز پنج‌شنبه پس از پایان بازی تیم آلومینیوم و داماش که به تساوی کشیده شد، با بیان اینکه بازی در هوای گرم بندرعباس واقعاً سخت و طاقت‌فرساست، اظهار داشت: باید توجه داشت تیمی که برای بازی به این شهر می‌آید، تنها یک ساعت بازی می‌کند می‌رود ولی آلومینیوم همیشه در این شهر است.

وی با بیان اینکه صحبت کردن در مورد گرمای هوا، بهانه خوبی برای نتیجه نگرفتن نیست، تاکید کرد: انصافاً بازی در این هوا شرایط سخت و خاصی را برای بازیکنان رقم می‌زند.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: آلومینیوم در این بازی توانست بازی خوبی را ارائه دهد و با یک بازی منطقی حملات متعددی را روی دروازه داماش ترتیب دهد.

میثاقیان با بیان اینکه باید روند رو به جلوی تیم حفظ شود، گفت: اگر بتوانیم طوری پیش برویم که باخت نیاوریم پس از گذشت 12 الی 13 بازی تیم جوان آلومینیوم شخصیت خود را در لیگ برتر پیدا می‌کند و آن موقع است که باید شاهد بازی‌های بهتر و بهتر از این تیم بود.

وی افزود: ‌با بستن روزنه‌های خط دفاع هیچ فرصتی را به داماش برای حمله ندادیم.

میثاقیان اضافه کرد: داماش تیم خوب و با تجربه‌ای است که در فصل گذشته موفق به کسب رده هفتم جدول لیگ برتر شده است.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در ادامه در پاسخ خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا بازیکن شماره سه خود را از زمین بیرون کرده است، افزود: وی حرکتی ناشایست نسبت به یکی از بازیکنان انجام داد که سریعاً او را از زمین بیرون کشیدم و در حال حاضر تنها همین اخراج را به عنوان جریمه برایش در نظر گرفته‌ام.

میثاقیان با بیان اینکه تیمش در 10 دقیقه دوم بازی گرم شده بود و در حال حمله و فشار به تیم مقابل بود به توقف پنج دقیقه‌‌ای بازی اشاره کرد و افزود: متاسفانه این امر سبب شد بازیکنان سرد بشنود و در حالی که احتمال داشت به گل برسیم، یک تماشاچی با تاباندن لیزر سبب شد، بازی به مدت پنج دقیقه متوقف شود.

وی ادامه داد: مربی تیم نمی‌تواند جلوی این گونه حوادث را بگیرد و تماشاچیان باید خود رعایت کنند و بدانند که این‌گونه حرکات در قدم اول به ضرر تیم خودی است، همان‌طور که آلومینیوم از این حرکت متضرر شد.

میثاقیان در عین حال گفت: واقعاً باید از تماشاچیان بندرعباسی نهایت قدردانی را به عمل آورد چرا که با سعه صدر و فرهنگ بالا به تشویق تیم خود مبادرت کردند.

وی با بیان اینکه هر دو تیم خسته شده بودند، افزود: بنده نیز از گرما کلافه شده بودم و باید گفت در چنین شرایطی از ترس اینکه داور بخواهد مرا اخراج کند صلاح دیدم بیشتر بر روی نیمکت بنشینم چرا که در این گرما امکان عصبی شدن وجود دارد.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان هم‌چنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه اول، افزود: همه دیدیم که توپ به دست بازیکن داماش خورد و این داور است که باید در این راستا نظر بدهد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول