اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی مس کرمان:

استقلال در بدترین شرایط هم استقلال است/ آدمی نیستم که با اولتیماتوم کار کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی مس کرمان گفت: استقلال در بدترین شرایط هم، استقلال است و یک تیم بزرگ، چه برسد به امروز که این تیم مهره‌های فراوان و زیادی دارد.

استقلال در بدترین شرایط هم استقلال است/ آدمی نیستم که با اولتیماتوم کار کنم

ابراهیم قاسم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در مورد دیدار دوشنبه‌شب با استقلال اظهار داشت: امیدوارم در این بازی برخلاف سه مسابقه گذشته روی بد فوتبال را نبینیم و پیروز شویم.

وی افزود: در مسابقات قبلی با وجود اینکه خوب بازی کردیم اما در نتیجه‌گیری ضعیف بودیم و در حالی که باید هفت امتیاز داشته باشیم اکنون بدون امتیاز هستیم در بازی با استقلال هم مثل گذشته می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و برای برد تلاش می‌کنیم.

قاسم‌پور تصریح کرد: استقلال در بدترین شرایط هم، استقلال است و یک تیم بزرگ، چه برسد به امروز که این تیم مهره‌های فراوان و زیادی دارد، استقلال حتی روی نیمکت هم بازیکنان تأثیرگذاری دارد که می‌توانند عصای دیگر تیم‌ها باشند.

وی بیان داشت: سه تیمی که تا امروز با آنها بازی کردیم هم تیم‌های کوچک و ساده‌ای نبودند در بازی با استقلال با تمام توان به میدان می‌رویم تا به پیروزی برسیم.

قاسم‌پور در مورد شایعه اولتیماتوم باشگاه به وی گفت: به من اولتیماتومی داده نشده و من هم آدمی نیستم که با اولتیماتوم کار کنم، هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه می‌توانند هر تصمیمی برای کادر فنی بگیرند و این حق طبیعی آنها است.

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه تیمش مورد حمایت تماشاگران کرمانی قرار می‌گیرد یا نه ابراز داشت: مسائل حاشیه‌ای که برای تیم ایجاد می‌شود گاهی اوقات نتیجه عکس می‌دهد و ممکن است تماشاگران کمتر برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند، اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و تماشاگران با تمام وجود برای حمایت از مس به ورزشگاه بیایند.

قاسم‌پور در مورد شایعه قهرش بیان داشت: من بچه نیستم که قهر کنم و اگر نخواهم کار کنم این مسئله را به مسئولان باشگاه می‌گویم، پنجشنبه شب که در تمرین درگیری پیش آمده بود، یک تمرین ریکاوری ساده بود و من به دلیل اینکه کار داشتم به تهران آمده بودم، مس با یک برد از خمودگی بیرون می‌آید و امیدوارم در بازی با استقلال پیروز شویم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول